Idefixe
|
spybot er al op los gelaten. Nu alleen nog maar met opstarten van FF spamtoestanden.....
|
|
|
|
Vinni
|
Er staan er een paar dubbel:
|
|
|
xray
|
Die zijn er omdat we op verzoek een aantal smilies met meerdere codes oproepbaar hebben gemaakt... Zo is thumbs up, deze dus ook in de direct reply box sneller met de code in te typen. Het is niet alleen ( up_kitesmiley ) maar ook ( y ) en ( Y ) ....
|
|
|
xray
|
Lang leve OSX OSX rulessss
|
|
|
Jordi_1990
|
aar staan mn persoonlijke berichten nu? ik zie niet meer staan bovenaan. er stond altijd X aantal persoonlijke berichten waarvan X aantal nieuwe. nu niet meer?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
aar staan mn persoonlijke berichten nu? ik zie niet meer staan bovenaan. er stond altijd X aantal persoonlijke berichten waarvan X aantal nieuwe. nu niet meer?
Precies, en ook de berichten waar ik op gepost hebt in een keer bekijken net als kiteforum. Dat was top, nu ineens verdwenen?
|
|
|
Lex
|
~Staan onderaan de index, bij statistieken, ik zat ook al te zoeken.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gevonden! Maar waar is nu mijn inbox met persoonlijke berichten? Die is wel weg? Of ook ergens verstopt?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
onderaan? zou jij nu niet op het strand moeten zijn michiel?
|
|
|
Gwensio
|
Hmm eerst kon ik altijd inloggen gewoon direct als ik op het forum kwam, nu moet ik eerst naar inloggen? of zie ik iets over het hoofd(A)?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
deze optie is terug, maar nu onderaan? Nog meer dat jullei missen uit die info box?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
onderaan? zou jij nu niet op het strand moeten zijn michiel? Indien mijn rib niet aan snot zou zijn dankzij mijn kitemare van 2wk geleden wel ja, Laurens Ik ben nu ff een tijdje uit de roulatie ben ik bang :'( Maar nogmaals, waar is nu mijn inbox met persoonlijke berichten? Die heb ik nog steeds niet gevonden
|
|
|
Lauw
Administrator
|
okee michiel check het plaatje (screenshot van de infobox onderin) en zoek de pm'tjes
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gevonden Laurens! Ik geloof dat het niet alleen mijn rib is waar ik last van heb Maar toch dan een puntje ven kritiek: bovenaan was veel overzichtelijker en duidelijker. Maar voor nu weet ik waar ik moet zoeken
|
|
|
Lauw
Administrator
|
misschien komt dat er weer, alleen zijn we aan het kijken hoe we hem compact maken:)
|
|
|
Stanley
|
Mis het overzicht naar PM's heb via mail het bericht dat ik een PM heb maar waar open ik deze nu op KH?
|
|
|
|
Stanley
|
Heb hem inmiddels ook weer gevonden maar zit wel lekker verstopt
|
|
|
martijn
|
ik kan m nog steeds niet vinden...
|
|
|
Kevin
|
Sorry hoor martijn maar begin het nu wel zat te worden even lezen voor dat je zoiets zegt sorry hoor maar raak beetje gefrustreerd van al die nutteloze reacties dor niet te lezen !!! Nogmaals http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?action=pmEn het staat onder in zie foto die rauwepauwer heeft geupload
|
|
|
Bass`
|
Kunnen jullie het balkje van boven niet terug doen Vondt ik wel handig. Kon je makkelijk zien of je berichten had enzoo
|
|
|