D.D
|
Bee movie.. vond hem niet super cool
|
|
|
OR-Wesley
|
Inside man (te goed) transporter 1 en 2 crank (supervette film) running scared the 51th state (ook te vet) War of the Worlds (gay maar wel grappig om een keer gezien te hebben, geluid is wel dikke top dus die subwoofer ff harder) 16 blocks the departed smokin aces (topfilm) bassie en adriaan dvd box natuurlijk
weet nog wel paar goede maar ben ff de naam kwijt..
|
|
|
OR-Wesley
|
owja Chaos is ook tof. Net zoals alle andere films met jason statham op een paar na dan..
|
|
|
Rev.Jeff
|
wil je echt lachen.
steek zo een ding op van de lokale koffieboer.
en bekijk SUPERBAD. mann ik kwam niet bij van deze film
wat nog grappiger is maar je moet er wel van een hoop gescheld in het engels houden. ( motherfuck,nigger,bitshes,pussy,ass etc etc. ( ik noem het amerikaanse negerhumor)
download dan KATT WILLIAMS - PIMP CHRONICLES KATT WILLIAMS- AMERICAN HUSTLE echt waar stuiptrekkingen van het lachen. (
het is een standup comedy btw
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
War of the Worlds Dat is toch diue hele foute met tom cruise? Zo dom in ene keer gaan die dingen dood..net of het gled op was Maaruh vanaaf @ tv (weet niet meer waar) Mister Deeds....Te vet al heeeeel vaak gezien en blijft gruwelijk
|
|
|
|
Bass`
|
DUDE WHERE'S MY CAR?!
|
|
|
|
|
|
|
Gwensio
|
Endless summer is ook wel mooie film 1 en 2!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dudes, gister nog maar ff Transformers zitten kijken, uitsluitend en alleen voor 1 reden. Fox... Megan Fox...
Hier krijg je toch hele weke knieen van hoor... Holy crap Wat een SUPERRRRRRRRRR lekker wijfie zeg.
en getattoeerd hè... sweet... foto 4
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Sleepy Hollow is ook goed ja. Gemaakt door Tim Burton, net als Sweeney Todd. Hij heeft een aparte manier van film maken. Soort tekenfilm achtig, Veel donkere shots enzo, grauw... Spreekt me wel aan die stijl. Maar ook Batman kwam van zijn hand.
|
|
|
kitebart
|
Dan moet je 'from hell' ook zien, zelfde stijl met Johnny Depp.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Heb ik gezien, was laatst nog op de Fernseher...
|
|
|
|
|
Bass`
|
wat dachten jullie van 300?! Super vette film !!
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Heey hoe heet de film van de beach boys? Schijnt ook super vet te zijn....surfin
|
|
|
kitebart
|
wat dachten jullie van 300?! Super vette film !!
topper idd, das toch die film over die spartanen he
|
|
|
Emiel
|
laatste tijd hier in noorwegen deze gezien die ik wel goed vind:
green street 28weeks later
slecht: jay and silent bob strike back die nieuwe rambo.. wat een baggerfilm was dat zeg..
|
|
|