Bass`
|
Damm. Dat ziet er niet echt lekker uit
|
|
|
Lex
|
pfff
|
|
|
OR-Wesley
|
die dude zijn teen... te sick
|
|
|
Vinni
|
Holy sjaak, er zitten echt minder fijne tussen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Tering, die laatste... Z'n kop in puin. Zo zag die gast van afgelopen zomer op schellinkhout er ook uit. Geen pretje om te zien.
Het is een schitterende beginnersspot, omdat het heel erg lang ondiep is. Alleen is het hele grote nadeel, dat wanneer het bijvoorbeeld zuidwest waait, je paralel aan de stenen kant vaart. Voor een gevorderde is het wel makkelijk wegkomen door hoogte te pakken, maar een beginner is allang blij dat ie aan de wind heen en weer komt...en zal dus vaker vlak onder de kant blijven varen.
|
|
|
|
Gwensio
|
Nou die gozer met dat litteken op zun rug en weet ik veel hoeveel schroeven, vink tog iets erger dan die teen!
|
|
|
sjorsmaster
|
idd er zat een hele stale constructie in zijn rug:O
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
3 soorten oorzaken: materiaal (depowerloop brak bij eentje), maffe tricks met teveel wind, maar vooral: stenen/muurtjes etc. dat zijn toch de bloederigste
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
En toch is het veiliger als auto rijden.... Maar het meeste is eigenlijk eigenschuld...So be careful guy's
|
|
|
|
xxedguyxx
|
ahh damnnn,,, ik ben net hersteld:p
|
|
|
|
VincentC
|
Nog mensen die zich afvragen waarom je geen boardleash moet gebruiken?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, heeft ie daarvoor 3 weken zonder sunblock op het strand gelegen? Lijkt wel een tomaat (met schade, dus niet kopen!)
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
zo'n gat heb ik ook op me kop gehad, zonder boardleash, vallen en board werd meegenomen op een golfje en op mijn hoofd neergelegd
|
|
|
thomasr
|
xam: ik volg dat verhaaltje erbij ook niet helemaal, maar ziet eruit of zijn been het heeel erg koud heeft gehad...
|
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Gratis KH scarification!!! Zondag nog kans op kiten?? Enkie in de namiddag... Misschien.....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik zag het ja, dan is het net donker. mss een flesje absint aansteken als baken
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ja maar ja, wat moeten we anders?? een heel weekend op je kudt zitten word ik ook niet heel erg vrolijk van.
BBLLEEEHHHHHHHHHH
|
|
|