Kevin
|
Iets meer info had gemogen hoor haha maar ziet er leuk uit die kite voor het lessen als die ook stevig is is het helemaal mooi
|
|
|
Jordi_1990
|
lekker overzichtelijk zo.... linkje naar de site en je hebt alle info
|
|
|
reinout
|
was de bularoo niet stevig genoeg..
|
|
|
kitertjuh
|
is het nu guruu of guroo:P
|
|
|
Jordi_1990
|
pffff foutje.... guROO, net als bulaROO en waROO
|
|
|
Bass`
|
Weet iemand al iets van prijzen?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hoe gaat de volgende heten??
fuckaROO? Vind die namen wel een beetje gaar worden nou... OO OO OO...
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
mja wat hebben ze toch met die OO ?
ziet er wel strak uit overigens die kite ben alleen bang dat je snel een echte beginnerskite ontgroeit.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Jeromez, ja indd, drie dagen een beetje netjes rakken upwind maken en je bent al geen beginner meer. Kan je em weer te koop zetten...
|
|
|
Geronimo79
|
staat toch ook voor scholen....
|
|
|
|
Rich
|
De Guroo wordt inderdaad alleen verkocht aan scholen, ook in samenwerking met IKO.
Vandaar dat er ook geen consumenten verkoopprijs van is.
|
|
|
|
michiel v geel
|
het komt van gurooo-oow daarom was die kite zo goedkoop
nee ff serieus ik ben benieuwd hoe ie vliegd
|
|
|
|
het is gewoon een instap waroo speciaal om les mee te geven. aangezien de kite een betere lowend heeft, makkelijker te herstarten is en stabieler zal de kite een lagere AR hebben dan de Waroo. (en maar 3 struts) ik krijg een 9m ergens deze maand binnen dus ik ben benieuwd! de kite is goedkoper om scholen tegemoet te komen. goeie zaak...
|
|
|
|
michiel v geel
|
@beun, best wil wel blijven verkopen dus ik denk niet dat dat erin zit
vaandag eens de jawel 3m gevlogen vloog opzich wel ok lekker maar ik vind vooral de mate van afwerking en het absurt aantal stiksels erg positief. ik heb serieus nog nooit een kite gezien die zo stevig in elkaar zat en dan reken ik elke SS,naish,north of new die ik ooit gezien heb daarbij echt supersterk die dingen. relaunch ging idd als een trein maar lage ar kon ik nog weinig van zien. 3 stuts is meer als zat voor zo'n klein maat, is dit bij de grotere maten (10-14) ook? want dan krijg je wel enorme lappen doen zonder strut.
ben erg benieuwd naar de grotere maten die ik hiervan ga zien.
|
|
|