|
The lucky BASTARD!
|
ja sorry zal het veranderen Ja ik woon gewoon In Oostvoorne nog geen 10 minuten van het autostrand fietsen.
|
|
|
|
|
|
Alferink
|
"Gewoon" in oostvoorne zegtie dan, jeeeezus.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Hehe, idd lucky basterd!!
Boss; gewoon richting het autostrand gaan. Er zijn daar genoeg mensen wie je willen helpen.
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
AUB even ophouden met de onzinnige reacties want daar kom ik ook niet veel mee verder.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Gast, loop op een winderige dag naar Oostvoorne, spreek wat mensen aan en binnen een half uur staat je telefoon vol met nummer...
Lijkt me toch niet zo moeilijk dacht ik zo.
|
|
|
ROBST3R
|
waar wil je mee verder komen dan?
|
|
|
|
ROBST3R
|
Luister naar Tommy en er gaat een wereld voor je open pikkie!
|
|
|
|
|
Peterkiter
|
Fiets nu naar het autostrand. Zijn daar altijd kiters zat! Kan je vandaag nog oefenen.
|
|
|
R@bert
|
Woon in Oostvoorne...goddamn! WIJ zoeken zo´n maatje Dude, check ook gewoon ´trefpunt´, vooral onder de Rotjeknorrers, dagelijks zijn ze er zowat, kan je zo een lift van 3 min regelen , en iemand die je ff kan helpen dan..... staat natuurlijk wel een BBQ voor Rotterdam, Leiden e.o. etc aan het einde van een dag tegenover Maar op het strand zijn er zat die willen helpen, believe me
|
|
|
|
R@bert
|
staat natuurlijk wel een BBQ voor Rotterdam, Leiden e.o. etc aan het einde van een dag tegenover Whaha Ik stem voor!! Weet ik zeker dat je in 1x heeeeeeeeel veel kitemaatjes hebt, binnen 2 weken ben je crack, dude!!
|
|
|
|
Jacq
|
Komende week zal het voor de BBQ goed weer zijn, maar om te kiten...er is bijna geen wind voorspelt. Vanaf dinsdag weer
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
De Bbq vind toch niet bij mij plaats of was dat al geregeld:P
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
Nja ik denk dat ik deze topic maar sluit want ik heb al genoeg aan de rotterdammers topic denk ik:P later
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Weet ik zeker dat je in 1x heeeeeeeeel veel kitemaatjes hebt, binnen 2 weken ben je crack, dude!!
aan de Crack! R@bert
|
|
|