ik hoor jullie denken...melvin trainen...met zo'n goddelijk lichaam zou dat toch niet hoeven...
en daar hebben jullie natuurlijk ook wel gelijk in...ik doe het ook alleen voor de vrouwtjes op de sportschool...
maar goed...ik wil wel 'n lekker muziekje op hebben eigenlijk (hoorde vandaag marco borsato op staan en dat is natuurlijk erg fijn als je jezelf op wil gaan hangen ofzo...maar om op te sporten vind ik het toch niet echt wat)
heb natuulijk al wel 'n lijstje in m'n mp3 speler...maar ja er kan 8gig op en ik zit nog niet eens op de helft...
dus laat maar ff horen wat jullie fijne platen vinden...liefst iets harder en 'n fijn tempo-tje er in natuurlijk!!!
disturbed dus de hardere muziek maar ook hardstyle kan het goed doen headhunterz-scantraxx roots bijvoorbeeld
Van de muziek zou het niet afhangen maarja, hoe ziet je schemaatje eruit+hou je rekening met je eten(voedingsschema)? Ikzelf doe aan bodybuilding dus als je vragen hebt omtrend iets kun je ze altijd stellen (voeding,training)
op dit moment kan ik helaas alleen
ma di wo do vrij trainen...
dus
dag 1 borst - tri minimaal 4dagen rust
bankdr. dumb-schuin. dumb-fly's frenchpress. dipmaschine. puss down
dag 2 rug - bi minimaal 3 dagen rust
hammer breed. row laag . T-bar row staande curl . preacher . dumble curl
dag 3 benen - schouders minimaal 4 dagen rust
squat . extensions . curl . kuiten staand . hammer oud .up right . zijwaards.
eerste oefening van elke spier groep is 15 , 12 , 10 , 8 , 6 , 4
oefeningen daar na 4x 10 en kuiten 3 x 20
lijkt me 'n redelijk schema toch???
voeding ben ik nog 'n btje mee aan het schipperen...heb 'n voeding schema maar daar kom ik eigenlijk aan tekort!!!
dus vul het vaak aan...
maar in teorie :
4 volkoren boterH met 2x banaan
uur later 500gr magere kwark
uur later grapefruite en ontbijtkoek
12uur 6x volkoren boterH met kipfilet
15uur fruit naar keuze
17uur warme eten alles behalve witte saus of jus
18uur trainen
eiwit shake + dextro
21uur magere kwark
ik zit ff laag in de koolhydraten omdat ik al 'n tijdje aan het buffen ben en 18kg aangekomen ben in 4maand tijd...helaas ook iets teveel vet dus!!!weeg nu iets meer dan 110kg!20%vet 187cm