|
thomasr
|
wow! die is inderdaad heeeul errrug vet: vooral dat stukje op 45 sec - 1:00
|
|
|
Lex
|
Burton's for right or wrong is een coole movie!
|
|
|
|
pimpoldi
|
wooowww die laatste is dik!! klein parachute tje , en dan gewoon van zon berg af raggen
|
|
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Moet je eens zoeken op video's van Isenseven (duitse crew), zijn ook hele vette dvd's
|
|
|
|
|
|
~Dirk~
|
Das goe poeier
|
|
|
thomasr
|
Nice bandito!
|
|
|
andy
Moderator
|
@thomasr Dat 2e filmpje wat je postte (thats it, thats all), valt best wel tegen vind ik. Hele mooie shots, maar best wel slechte en saaie edit.
|
|
|
thomasr
|
@thomasr Dat 2e filmpje wat je postte (thats it, thats all), valt best wel tegen vind ik. Hele mooie shots, maar best wel slechte en saaie edit.
ik snap wat je bedoeld! maar vond hem toch wel de moeite waard om te posten want ik kreeg wel een heerlijk feelgood gevoel erbij! vooral die die derde vind ik super!
|
|
|
|
thomasr
|
@ Lukukadiko: persoonlijk vind ik dat weer helemaal niets..
|
|
|
Kaptain
|
Krijg weer fucking zin, ben net terug van een weekje boarden...
|
|
|
Lukadukido
|
@ thomasr, ik snap wat je bedoelt. Ik freestyle zelf ook (niet echt op hoog niveau) maar ik land wel me grinds, 180's enz. Maar toen ik dit tegenkwam, moest ik het toch echt wel ff posten, die man ligt gewoon op de berg!
|
|
|
andy
Moderator
|
Wel mooie inspiratie allemaal. Vrijdag ga ik ook weer, lekker weer 10 dagen richting Val Thorens (6 dec ook al geweest)
|
|
|
KappuhH
|
@ thomasr, ik snap wat je bedoelt. Ik freestyle zelf ook (niet echt op hoog niveau) maar ik land wel me grinds, 180's enz. Maar toen ik dit tegenkwam, moest ik het toch echt wel ff posten, die man ligt gewoon op de berg!
Slides!
|
|
|
thomasr
|
oke, ik zal denk ik ook richting freestyle gaan, misschien heb ik dan wat aan mn kiteboard en skateboard ervaring:D in zn soort is wat hij doet ook knap hoor, dat zeker!
|
|
|
andy
Moderator
|
Aan je kiteboard ervaring heb je weinig bij snowboarden vind ik. Skateboarden heb je meer aan denk ik
|
|
|
thomasr
|
Aan je kiteboard ervaring heb je weinig bij snowboarden vind ik. Skateboarden heb je meer aan denk ik
denk ik ook inderdaad;) maar het aankanten en toeside aankanten is denk ik wel iets, (het enige?) waar je iets aan kunt hebben...
|
|
|