Filmpje van mijn dz..........
Jow Frank, heb je toch de stap gemaakt. (we hebben nog ge-pm't over spa) daar heb ik ook redelijk wat vlieguurtjes gemaakt
Heb er zelfs nog een paar jaar camera werk gedaan.
Alleen is het bij mij andersom gegaan, sta nu liever op het water ipv op het vliegveld.
Heb mijn spullen nog, en als het echt een keer lekker weer is en no wind.... spreken we een keer af
Heb nog een filmpje waar ik mijn andere 2 hobby's combineerde, s'morgens de gletcher van kaprun op
lekker boarden en s'middags met de Pink de omgeving bekijken
http://www.youtube.com/watch?v=cbb0oxPIBgEHa Rick
Ja joh, je had me nog zo gewaarschuwd voor de verslaving!!!!
Ben net terug van Roosendaal, heb met een aantal gasten even getunneld.
O.a. met Arnold(Nol), die ken je geloof ik wel, daar leer ik op het moment erg veel van, en Rob ken je misschien ook wel.
Het was weer zo vet, jammer dat het niet goed komt met het weer dit weekend.
Eind februari een weekje in Castellon geweest, mooie strand landingen, swoopened langs de windsurfers(not).
Ben jij de FF'er die ik zie? Chillie die broek,en zo ver ben ik nog niet. Skyvan's zijn wel mijn ding geweldig, heerlijk die back exit.
Die andere hobby van jou is ook de miijne, maar op dit moment wissel ik het direct in voor een skydive, speedriding lijkt trouwens ook een mooi compromie.
En wat betreft je voorstel, ben ik altijd voor in, komt vast nog wel zo'n dag deze zomer.
Blues,(voor jou wat wind erbij aan de kust)
Frank