Retard
|
Tuurlijk niet je Moet toch ook : Electra Tent Personen Appart nog eens betalen
|
|
|
To
|
klopt van jullie allemaal geen *****. Het is 8,95 per persoon per dag. voor 2 tenten is het 250 euro voor 2 weken. voor de auto 35 euro per dag dus als je met ze 4 ren bent is dat best goedkoop.\ Dan moet je nog bedenken de reis, dus voor mij DIESEL, tol. en dan voor jezelf je eten en drinken. dus het valt reuze mee en je bent echt niet veel kwijt als je op je centen let
|
|
|
|
To
|
nog beter
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb net een reservering de deur uit naar La Bellena. Zit trouwens, als er plek is voor mij, op de Hond plus plaats.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dan kom je bij (Hans) de Beun te staan die staat ook op het honden veld.. dat word gezellie Theo..
|
|
|
|
To
|
nog 3 weken en dan naar laguna !!!!!!!!!!
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
Ik zit vanaf 11 juli tot 25 juli op las dunas dat is naast la balena. Kan je ook vanaf las dunas kiten of is dat alleen voor de windsurfers?
|
|
|
|
nepke
Geen avatar
|
Ik vertrek donderdag naal La balena... geloof nooit dat t daar een probleem zal zijn, als dat wel zo is dan laat ik t weten
|
|
|
zwafra
|
Nogmaals de regeltjes om te kitesurfen bij Camping La Ballena : Ik kom al meer dan 8 jaar op camping La Ballena om te kitesurfen,en als je je daar aan de regels houd is er niets aan de hand ...in het hoogseizoen mag je alleen kiten bij de kitezone en met een geel lycrashirt ,dit shirt kan je bij de beachtmaster krijgen op vertoon van een kitesurf verzekering (NKV pas) en betaling van 50,- euro borg... de beachtsmaster die daar toezicht houdt op het kitesurfgebeuren controleerd ook of je een beetje kunnen kitesurfen ,dit is ook noodzakelijk want het is geen beginnersspot ,het is daar redelijk snel diep en je moet zeker je kite kunnen relauchen in diep water ...het is ook niet toegestaan om daar als beginner zelf een beetje te gaan oefenen ,(of alleen s,avonds) als je nog niet zo goed kan kiten moet je lessen gaan nemen bij de Mistral kiteschool die daar het strandt heeft gepacht ... Het starten en landen gedeelte is vrij smal en erg druk ,dus het is starten en gelijk het water op daar heb je overgens genoeg de ruimte ..je moet daarom geen diepwatervrees hebben ... en tot slot blijf uit de buurt van zwemmers en andere badgasten ... ondanks deze regeltjes vind ik het elk jaar weer een top vakantie .. see jou ..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Frank wat trekken we daar aan een shorty of alleen een Boardshort Moet ik ook een pakkie met korte moutjes en lange pijpen meenemen. Denk aan kwallen oid.
|
|
|
zwafra
|
Ik vaar daar bijna altijd alleen met een boardshort en dan het bekende (gele ) lycrashirt dat is goed genoeg ,maar ik neem wel altijd voor de zekerheid een shorty mee...en van de kwallen heb ik nooit geen last gehad.. het water is (meestal) ruim 25 graden ..
|
|
|
(Super) Mario
|
Nog 4 weekjes en dan zijn we weer 3 weken op ballena. 12 juli vertrekken > 13 juli 's-morgens aankomen (even een nachtje doorkachelen!) > spullen uitpakken > vrouw en kinderen op strand droppen en 's-middags KITEN in je boardshort. lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
e_surf
|
Nog 5 weekjes... La Ballene vanaf zondag 26 juli... Volgens mij is zo'n beetje iedereen die er in 2008 ook was, ook dit jaar weer van de partij. SeeYou
|
|
|
Retard
|
18 dagen 3juli (moet wel me school fixen) anders gaat het feest niet door :S
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog even een vraag je van mijn meiden Hoe lang is het fietsen vanaf camping Nautic almata (waar wij zitten ) naar La Ballene Hoeveel Km zit er tussen ??? Hoe zijn de fietspaden daar. ???? Zijn er leuke fietsroutes ??? Pappa kiten en de meiden lekker fietsen en van de kwallen heb ik nooit geen last gehad.. Die staan op het strand te wachten op wind
|
|
|
Retard
|
zeker wel een km of 9 Bij nautic heb je hele mooie fiets paden door de mais golven en achter nautic ligt een prachtig natuurgebied met beschermde vogels ( speciaal) park .. als je naar balena wil moet je over de openbare weg best wel tricky maar te doen ze rijden niet heel zacht daar km of 60/70 , 50 toegestaan
|
|
|
|
To
|
laat hem maar komen inderdaad dit jaar
|
|
|
Denice
|
Vanaf 25 juli tot 20 aug zit ik op Laguna. Zal eens een dagje langs komen op Balena! Tijdens de Tramontana is het daar overigens beter varen dan op Laguna.
|
|
|
|