El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Jaaa, hallooo mag ik ook even tussendoor? mijn vriendjes zijn binnen. de 7 mtr. en 9 mtr. joepie. met dank aan Barry van stormchaser.nl grmblbmlgrgrrrrrrr...... ik wil ook!!!!!!! mooi man verdorie! Je bent er nu echt te lang uit baas...........mooi daar hebben we niks aan he.......... nee joh Johnnie wrijf het er nog ff lekker in he. Maar revalideren gaat goed, leuk dat je het even vraagt.
|
|
|
berttt
|
Heupake 9m. En begin Maart 6m erbij
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
En Mark volgende week heb ik een hele set voor je klaar liggen. Razor, Cypher, Prodigy en uiteraard een Soul Drysuit
Kijk dat zou top zijn! Hopelijk is mijn rug dan ook over want ik zit hier thuis met "spit".
|
|
|
berttt
|
En Mark volgende week heb ik een hele set voor je klaar liggen. Razor, Cypher, Prodigy en uiteraard een Soul Drysuit
Kijk dat zou top zijn! Hopelijk is mijn rug dan ook over want ik zit hier thuis met "spit". Echte vente maken ze nietmeer
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Kijk dat zou top zijn! Hopelijk is mijn rug dan ook over want ik zit hier thuis met "spit". Echte vente maken ze nietmeer Ja wrijf het er maar weer in...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
... tijgerbalsem en t genot van een paar warme vrouwehandjes... lekker hoor Beterschap El Rudo en Marc
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
... tijgerbalsem en t genot van een paar warme vrouwehandjes... lekker hoor Beterschap El Rudo en Marc Dank u, maar ik verwacht van het weekend weer up en running te zijn. Vandaag ging het al weer een heel stuk beter. Nu weer back on-topic! @ Bert, mooie kite hoor.
|
|
|
berttt
|
... tijgerbalsem en t genot van een paar warme vrouwehandjes... lekker hoor Beterschap El Rudo en Marc Dank u, maar ik verwacht van het weekend weer up en running te zijn. Vandaag ging het al weer een heel stuk beter. Nu weer back on-topic! @ Bert, mooie kite hoor. Jeup moeten nog een datum prikken voor een Marc Test dag. Alleen vind ik 3 graden zee temp nogal koud
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
... tijgerbalsem en t genot van een paar warme vrouwehandjes... lekker hoor Beterschap El Rudo en Marc Dank u, maar ik verwacht van het weekend weer up en running te zijn. Vandaag ging het al weer een heel stuk beter. Nu weer back on-topic! @ Bert, mooie kite hoor. Jeup moeten nog een datum prikken voor een Marc Test dag. Alleen vind ik 3 graden zee temp nogal koud Hoeft niet persee hoor, ik kan ook bij Eurofun aankloppen.
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
Net binnen kost wel wat maar dan heb je ook wat ION Apex Select Kite Waist L ION Neo stripe beanie orange L ION Ballistic Boots 6/5
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nah Peet hoe bevalt die masserende ligfauteuil je? Mag wel oppassen daarmee van de zomer: Zit i zo lekker dat je veuls te lang op t water blijft hangen en dan weer met t zonnetje en t zoute water je ogies gaat merken Top man
|
|
|
Lude
|
Net binnen kost wel wat maar dan heb je ook wat ION Apex Select Kite Waist L ION Neo stripe beanie orange L ION Ballistic Boots 6/5
nice! Waar is dat strapje voor onder je haak, met die pijl erop?
|
|
|
|
Lude
|
Slimme plek om hem daar op te bergen, had ik nog niet eerder gezien!
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
meerdere merken hebben een pocket voor een mesje op die plek alleen zit die bij ION schuin.
|
|
|
onderaqua
|
Morgen testuh die select beviel de trapeze .??
|
|
|
@LaurenS
|
Ja lekker, kruipt niet omhoog en zit goed!
|
|
|
dolkie89
Logs: 0 | 4 uur
|
Slimme plek om hem daar op te bergen, had ik nog niet eerder gezien!
mystic heeft dat ook (altans bij de warrior 3)
|
|
|
Nielzen
Geen avatar
Logs: 0 | 12 uur
|
Net binnen kost wel wat maar dan heb je ook wat ION Apex Select Kite Waist L ION Neo stripe beanie orange L ION Ballistic Boots 6/5 zijn dat niet ION Ballistic socks?? die heb ik namelijk ook
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Omdat een van me laarsjes een probleem had met het schotje tussen de tenen ze omgeruild zonder problemen of gezeur bij Van De Berg, top service hoor. Heb nu de Ion balistic boots, gelijk ook maar effe nieuwe Ion klauwtjes en een zonnebrilletje gescoord.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik heb problemen met mijn schotje in mijn neus ....... kan ik daarmee ook bij Van de Berg terecht........
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jazeker, van den Berg afkick kliniek voor verdovende middelen te Mastenbroek!
|
|
|
TBK
|
Top service van VDB Theo ! Veel plezier ermee, ik geloof dat het volgende week 15 graden warmer wordt !
|
|
|