nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Eindelijk een deftige pc gekocht, kan ik men go pro beelden eens proberen te bewerken. ASUS K95VJ-YZ010H-BE
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Eindelijk een deftige pc gekocht, kan ik men go pro beelden eens proberen te bewerken. ASUS K95VJ-YZ010H-BE
Wat zijn de specs ?
|
|
|
|
Langbeest
|
Dan ook maar die van mij Nieuwe iMac 27"
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En wat zijn de specs, langbeest? @ nick: nette specs! Vooral full hd scherm is een must voor video editing op een laptop. Echter had nog ff een SSD erbij gedaan, dan heb je echt waanzinnige performance!
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
@ michiel, wat houdt dat in een ssd. Ik ken zelf niet zo veel van al die dingen. Deze laptop heb ik gekozen na wat opzoekwerk, en dat was een van de betere waar ik mijn ecochepues voor kon gebruiken.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
ff nog simpeler/anders gezegd, een harde schijf die eigenlijk een soort grote SD kaart is ipv een ding met draaiende delen. SSD worden ook niet/minder warm en verbruiken minder stroom, dus laptop-accu gaat langer mee.
|
|
|
|
Langbeest
|
En wat zijn de specs, langbeest? Hardware 3,4-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,9 GHz 16 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 2x 8 GB Fusion Drive van 1 TB NVIDIA GeForce GTX 680MX met 2 GB GDDR5
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb nog wel wat filmmateriaal voor je Erwin !
|
|
|
Langbeest
|
Is goed kan ik effe spelen
|
|
|
jouce
|
Dan ook maar die van mij Nieuwe iMac 27" Once you go mac you never go back haha...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ok, bedankt. Ik ga mezelf er wel eens verder ik verdiepen.
Buiten de voordelen hierboven al weergegeven is het allergrootste voordeel - indien je de SSD als C partitie gaat gebruiken waar je Windows op draait en al je software op installeert - dat je systeem echt heel veel sneller wordt. Een harde schijf is echt een draaiend aantal schijven waar voelers echt a la een platenspeler de date vanaf moeten halen (en erop zetten). Bij ene SSD heb je geen bewegende delen, waardoor de snelheid echt heel veel hoger ligt. Je maakt dan je systeem echt nog fors sneller. Voor data (video's, foto's, etc.) is er nog weinig voordeel. Wanneer je date opent in een programma wordt dit toch in je interne geheugen geladen ipv direct van de schijf af gelezen. @ Langbeest! Dikke specs (y(
|
|
|
Langbeest
|
@Michiel, ja draait lekker snel.
|
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Even reminder. Nooit je SSD defragmenteren!!! Word ie niet vrolijk van. Harde schijf kan nodig zijn,maar SSD not done.
|
|
|
El Banditos
|
Ook mooi Merijn
ja ben wel beetje jaloers op je 27" hoor, maar verwacht dat het niet heel lang duurt voor ik die ook maar is moet gaan kopen haha
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Even reminder. Nooit je SSD defragmenteren!!! Word ie niet vrolijk van. Harde schijf kan nodig zijn,maar SSD not done.
Een SSD draait niet, dus defragmenteren is niet meer nodig. Snap niet dat Windows 7 niet automatisch van een SSD het defragmenteren als optie blokkeerd. Want het kan wel. Gelukkig wist ik het al...
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
En indexeren uitschakelen voor je SSD schijven! Maar als we zo door gaan kunnen we wel een SSD topic starten...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ga bijna denken dat KH staat voor Komputer Habitat...
|
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
Een Naish X4 18m2 voor de lichtweer dagen hij is niet nieuw klassieke verhaal oud baasje geweest altijd in de schuur gestaan. etc maar hij is niet veel gebruikt dat kun je zien . net opgepompt op het strand wat een beauty daar kan ik wel mee skimmen op die plee deksel in de zomer. nu nog even een 5th lijn op lengte maken en dan is mijn licht weer wapen voor 2013 klaar.
|
|
|