flupje
|
Sinterklaas is vroeg dit jaar......
|
|
|
BaSS
|
Nou nou, mooi spul, je zal wel lief geweest zijn, bij mij is hij nog niet geweest! (geen zwarte pieten gezien zeker? )
|
|
|
flupje
|
Nou nou, mooi spul, je zal wel lief geweest zijn, bij mij is hij nog niet geweest! (geen zwarte pieten gezien zeker? ) Ja ben heeeel lief geweest dus volgende maand de 7 er nog bij Alleen was Sinterklaas kleurendoof dus de 1e keer de verkeerde kleur bezorgt. Nu wel de juiste kleur oranje\grijs.
|
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
haha als ze die kite bag zien bij het inchecken, dan denken ze zeker dat je wel het volle pond kan betalen maar verder wel erg mooi!
|
|
|
Langbeest
|
nice Frank, mooi setje krijg je zo
|
|
|
Giertje
|
Daar zal je wel in ingekist willen worden
|
|
|
|
geloof68
|
Vandaag mijn nieuwe wetsuit aangedaan. Voor het eerst een chestzip, gelukkig viel het uittrekken mee. Was de eerste keer bij het passen niet zo'n succes . Na een half uur varen toch ook maar wanten gepakt. Gelukkig geen fashion police in de buurt .
|
|
|
Wil
|
Al plannen voor een trip Frank82
|
|
|
|
|
BdB
|
André, winterpak? Ben wel benieuwd naar je bevindingen..
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Vorige week gekocht: ION BALLISTIC SOCKS 6/5 Heel blij mee, een stuk warmer dan wat ik had. Perfect om over stenen heen te lopen met de kevlar zool. Mijn vorige schoenen hadden bandjes boven die constant los gingen. Ook hadden ze bandjes ter hoogte van de wreef van de voet, best irritant bij de bindingen van het board. Ook waren die bandjes heel irritant bij het over het strand lopen wanneer (zo lomp als ik ben) weer eens achter een uitgelopen lijn bleef hangen Deze vorig weekend gekocht: ION BEANIE WOOLY 2,5mm Neo Wooly Beanie Ook echt heel blij mee Heerlijk warm, en zit een stuk minder vervelend vergeleken met een cap. Ook zit er een klein elastieken lusje aan, waarder je hem vast kan maken aan de rits van je wetsuit, echt ideaal tegen het verliezen deze 'loser leash'.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Vorige week gekocht: ION BALLISTIC SOCKS 6/5 Heel blij mee, een stuk warmer dan wat ik had. Perfect om over stenen heen te lopen met de kevlar zool. Mijn vorige schoenen hadden bandjes boven die constant los gingen. Ook hadden ze bandjes ter hoogte van de wreef van de voet, best irritant bij de bindingen van het board. Ook waren die bandjes heel irritant bij het over het strand lopen wanneer (zo lomp als ik ben) weer eens achter een uitgelopen lijn bleef hangen Deze vorig weekend gekocht: ION BEANIE WOOLY 2,5mm Neo Wooly Beanie Ook echt heel blij mee Heerlijk warm, en zit een stuk minder vervelend vergeleken met een cap. Ook zit er een klein elastieken lusje aan, waarder je hem vast kan maken aan de rits van je wetsuit, echt ideaal tegen het verliezen deze 'loser leash'. Precies de 2 items die op mijn lijstje staan. Ninja Split Toe 3mm wordt nu snel te koud, en die Ion heb ik in 3/2 gepast en zaten erg goed. Beanie wil ik ook, cap nu nog overkill, en straks een beanie onder de hood van mijn droogpak lijkt me ideaal.
|
|
|
Yourie
|
Ik heb ook sokken gekocht bij core en more 5 mm voor 25,- echt beter dan met schoenen. En voor opde stenen doe ik gewone schoenen aan.
|
|
|
geloof68
|
Ja John, zit als gegoten, vooral rond mijn middel . André, winterpak? Ben wel benieuwd naar je bevindingen..
Ik wilde eerst onderstaand pak, maar dat was helaas niet leverbaar in LT . Ik heb de laatste 25 jaar (dat klinkt opeens heel lang) als het water koud wordt (bij mij is dat ongeveer 14 graden of minder) single lined pakken gedragen. Grote nadeel van die single lined pakken is de kwetsbaarheid. Grote voordeel van single lined is de perfecte wind block. Ik ga er voorlopig vanuit dat ik iets meer last van wind chill op de kant zal hebben, maar ik merk na 1 sessie al dat ik in ieder geval geen last meer heb van nieuw koud water via de rits in mijn pak. Wind chill op het water is minder een probleem, omdat er op de rug (en dat is meestal de windkant bij onze sport) wel een stuk single lined is. Herinner me er maar na 2 a 3 maanden aan of ik nog zo positief ben. Ik heb weliswaar de leeftijd voor een droogpak, maar dat heb ik tot nu toe verdrongen.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik dacht precies hetzelfde, Michiel. Winkeladviesprijs, Andre? Ik moest eigenlijk al een tijd geleden e.e.a. laten zien hier: En van DaKine twee zaken die al erg lang op het lijstje stonden:
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik moest ook lang zoeken idd....
ik weet de site niet meer, Duitse site die DaKine in de naam heeft, zijn beduidend goedkoper dan de webshop van DaKine zelf. Spreader bar scheelde 15 euro of zo. De mitts waren al jaren nergens meer te krijgen, volgens mij vorige winter zelfs DaKine importeur gebeld. Ik liep er tegen aan toen ik de spreader bar zocht. Nog niet geprobeerd (gelukkig), maar de mitts schijnen top te zijn.
|
|
|
geloof68
|
@Feddo, je hebt die Fuse toch niet in beide kleuren? Is een superpak zo te lezen en te horen . De Gul Venom Stitchless (met de gele getapete naden) heeft een retailprijs van € 369. Mijn nieuwe pak zit daar in prijs duidelijk onder (Gul Viper met een retailprijs van €279). De (5/3) Venom is de vervanger de 6mm wetsuits met vaste cap. Ik dacht eerst dat die slangennamen gekozen waren voor de print op het pak, maar de eerste instap in een wetsuit met chest zip bracht me op een ander inzicht. Die marketing mensen zullen wel gelachen hebben met het verzinnen van die namen.
|
|
|