|
Ocean-Limbo
|
Dankzij de Flite (17m) ...... het lichtweerkanon van Ocean Rodeo heb ik een heerlijke zomer gehad... en dan nu de ..... ... Storm (5m) ...... het zwaarweerkanon van Ocean Rodeo moet er voor zorgen dat deze herfst, winter en voorjaar niet zo verlopen als het afgelopen surfseizoen ..... toen stond ik vaak overpowerd met mijn 7m Cypher op het water of zelfs helemaal niet .... Aan alles is te zien dat deze kite speciaal ontworpen is voor 30+ sessies: 5 struts, venturi, flinke versteviging van de LE Laat de najaarsdepressies, winterblizzards en voorjaarsstormen maar komen .....
|
|
|
Markho
Geen avatar
|
Met dank aan liquid force kites nl voor de top service, m'n 2015 envy's
|
|
|
Ro@ld
|
Goede keuze Kemperman vaar zelf ook al een tijdje de fifty 50, heb voorig jaar ook de dub gebrobeerd, En ervaarde precies het zelfde
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Edit: uiteindelijk Naish dub toch maar ingeruild voor een ander boardje. Naish dub is een leuk boardje in harde wind, maar het haalt de lowend teveel naar beneden. Het is nu een Nobile 50/fifty geworden. Mooi boardje ook! Heb een jaar of 4/5 op een Nobile gevaren totdat ik die zelf kapot vaarde. Kwaliteit dik in orde! En wat een spullen weer, hierboven ook weer drie kites. Volgens mij gaat het goed met de Nederlandse kiters.
|
|
|
wasbeer
|
Vergeet bij de Nobile Boardjes wel dat rare schroefding aan de vinnen genoeg te controleren, komen van zelf los en dan breekt je vin ervanonder!!! 2 keer tegengekomen dit jaar bij cursisten...
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker hoorrrr, dat hou(d)t het wel uit tenminste
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Lekker! Waarom net de print op de insert van de handle? Of wordt dat anders in het origineel?
|
|
|
Kemperman
|
Goede keuze Kemperman vaar zelf ook al een tijdje de fifty 50, heb voorig jaar ook de dub gebrobeerd, En ervaarde precies het zelfde Echt hè. Als ik met 15 knopen met een 12 meter moeite moet doen om up wind te komen, dan is er iets niet goed. Kwaliteit van de nobile ziet er in ieder geval goed uit. Hopelijk van het weekend uit testen.
|
|
|
meccaloha
Logs: 0 | 4 uur
|
Na 4 jaar lang Naish Park/Draft gevaren te hebben tijd voor wat meer Force Liquid Force NRG 6,8,10&12m
|
|
|
KiterNick
|
Nice! Wel benieuwd waarom je dan van Naish afgestapt bent?
|
|
|
meccaloha
Logs: 0 | 4 uur
|
Was op zoek naar een kite met meer -lowend -Hangtime -Lift -power through the turns
Er zijn genoeg kite's van andere merken die ook in dit rijtje passen maar mijn voorkeur lag bij LF het was voor mij de kruising tussen de Park en de Draft.
|
|
|
KiterNick
|
Oke duidelijk! Zat zelf te denken om naar een park te gaan. Maar als ik dit hoor zo hoor misschien moeite waard om Liquid Force te proberen!
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hebbuh jullie je belastingvoordeeltjes binnen ofzoow Nee joh is gewoon gratis:
|
|
|
|
Big Vin
|
Zojuist opgehaald bij eurofun center zevenhuizen, mijn eerste nieuw gekochte kite. Een 2014 Rebel in 12M. Mooie aanbieding gehad, het was interessanter om het dan maar gewoon nieuw te kopen ipv gebruikt Zo ook nog even kijken of ik een overjarige 2014 f-one trax op de kop kan tikken, dan kan ik voorlopig weer vooruit
|
|
|
Langbeest
|
Leuk hoor, veel plezier ermee
|
|
|
daantjes
Geen avatar
|
Haha, ik heb hier ook een Lieuwe staan... te wachten op wind om hem te testen! Als ie morgen lekker vaart issie van mij
|
|
|
@LaurenS
|
Waanzin zo mooi
|
|
|