Ocean-Limbo
|
woensdag besteld en vrijdag binnen. Na een bezoek aan verschillende shops en het passen van verschillende wetsuits, ben ik uiteindelijk toch weer terecht gekomen bij Stormchaser. Billabong Xero Revolution 4/5: ziet er goed uit en de prijs is erg scherp. Het aantrekken van zo'n frontzipper is even wennen maar hij zit als gegoten .... Morgen eerste testdag
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ook nieuw speeltje binnen. Mooi op tijd voor Marsa nog????????
|
|
|
audi
|
Mooi boardje die wil ik wel een keer testen.
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
woensdag besteld en vrijdag binnen. Na een bezoek aan verschillende shops en het passen van verschillende wetsuits, ben ik uiteindelijk toch weer terecht gekomen bij Stormchaser. Billabong Xero Revolution 4/5: ziet er goed uit en de prijs is erg scherp. Het aantrekken van zo'n frontzipper is even wennen maar hij zit als gegoten .... Morgen eerste testdag Die heb ik ook Aantrekken gaat nog, probeer 'm maar eens uit te trekken (als ie nat is)! De eerste keer heb ik wel een kwartier staan worstelen in m'n eentje. Na wat tutorials op youtube te hebben gekeken lukt het me nu wel fatsoenlijk. Maar de eerste keer kon ik me niet voorstellen dat dat nodig was.
|
|
|
FlyingHigh
|
Is goed hoor Audi. Trek mij maar aan mijn staart op Schell
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker hoor vriend. Goede garantie van F-One trouwens. Oud board breekt en een nieuw board is geboren
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja, daar kunnen veel merken nog wat van leren!! TOP service van f-one Nieuwsgierig hoe hij vaart
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nieuw pak voor de winter via Barry van www.stormchaser.nl, wederom top service en een prima prijs. Het is een billabong xero furnace lite 7/6 hooded. Droogpak gaat denk ik weg, eerst ff deze testen maar hij is zo belachelijk warm...
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Hmm kan deze niet vinden op de website Er staat wel 25% korting op Billabong, maar dit wetsuit is niet te vinden
|
|
|
jw009
|
Dat ziet er interessant uit, ik ben ook wel benieuwd naar de prijs!
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Mooi pakkie Frank En iedereen mij maar voor gek verklaren afgelopen jaar met m'n 7/6, heerlijk pak
|
|
|
audi
|
Na heel lang sparen heb ik eindelijk mijn set edge kompleet gemaakt met een 7 m
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
geen ballonkuiten dan met zo'n golfsurfpak?
Vaar meestal met boots, dan er sowieso geen last van. Anders klittebandje er om heen, opgelost.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Met die temperaturen waarin je zo'n dik pak aan hebt is het meestal niet meer fijn om met blote voeten te varen.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanmiddag bij vdBerg ook een WOO sports gekocht , nu de WOO App ook voor de Android beschikbaar is kan ik eens kijken hoe hoog het nu echt gaat..
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Proficiat! Heerlijk board, ik heb de 2011 versie. Wat ben je er mee van plan? Dit board is zo veelzijdig. 1. Twintip voor minder wind en golven. 2. Twintip voor zware kiter in golven. 3. Mutant 4. Strapless directional
Maar ook gewoon lekker freeriden en bochtjes carven is hij heerlijk voor. Ook op vlak water.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik heb een custom build Mako King. Heerlijk board voor in de golven ........
maar mijn echte grote liefde is toch de Mako 140*40 ...........
|
|
|
barry
|
Frank veel plezier met je pak, dit pak is van de nieuwe collectie en staat nog niet op de site. er zijn ook nog maar een paar maten beschikbaar, de nieuwe wetsuits komen er morgen op.
Filip veel plezier er mee. Met de King kan je noet verkeerd gaan!
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Na vele zware missies heb ik de ZEN 2011 helemaal aan gort gevaren (was heerlijk plankie.) Nu dus deze gekocht, de LT 138 van Ocean Rodeo. Fantastisch boardje weer! Nu 3 keer mee gevaren,echt top.
|
|
|