ErikDB
Geen avatar
|
Hej Robin! Goed idee, altijd relaxed als je met meerdere naar t water kan! Misschien handig om er wat meer info bij te zetten? Bijvoorbeeld:
naam: Erik leeftijd: 24 niveau: beginner/gevorderd woonachtig: Den Bosch vervoer: Ja, eigen auto, Opeltje astra uit '94 dus niet heel groot maar 3 man met gear moet op zich wel passen! spots: Grevelingendam, Oostvoorne, Brouwersdam beschikbaar: Zondags, en als het waait door de week ook vaak wel een middagje.
Laat maar weten als je weer wil gaan kiten dan proberen we wat te regelen!
Groeten!
|
|
|
RobinGrave
|
hey erik inderdaad ik zal ook even mijn info erbij zetten:
naam: Robin geslacht: man leeftijd: 20 niveau: beginner woonachtig: Den Bosch vervoer: geen eigen auto, maar kan zonodig wel een auto regelen van mn ouders spots: Oostvoorne (enige plek waar ik nog geweest ben beschikbaar: Ik heb nu tot 10 augustus vakantie dus dan ben ik alle dagen in principe wel beschikbaar en derna gewoon in het weekend.
erik, wat is voor jou een beetje relaxed kitesurf windje? Ik ben namelijk wel van plan om komende week nog te gaan kiten, maar dan ishet constant een beetje windkracht 4.
jow ik hoor het wel gr
|
|
|
bitburger
|
Yoo kom uit Roosendaal. Als jullie toevallig langsrijden betaal ik wel mee met brandstof Laterss crossbowkiter
|
|
|
ErikDB
Geen avatar
|
Ik heb tot nu toe alleen nog een 9m2 naish boxer, daarmee kan ik varen vanaf ongeveer 14 knopen tot iets van 30. Dus zegmaar goeie windkracht 4 t/m dikke 7. Ben hard aan het sparen voor een 12 erbij, maarja studenten en geld das op de een of andere manier een onmogelijke combinatie... Deze week trouwens belachelijk druk dus weet niet of het er voor mij nog in zit om te gaan kiten, maar als het een beetje gaat waaien vind ik altijd nog wel ergens wat vrije tijd;-)
later!
|
|
|
RobinGrave
|
druk? zeker aant vierdaagsefeeste in nijmege? Ik heb 2 weke gelede een 2dehands 8m2 en 12m2 gaastra max2 gekocht voor een mooi prijsje. Mij werd wel een 10m2 aanbevolen ipv met lengte/gewicht. Maar voor mij was het een must om een 12m2 te hebben voor als het ietsjes minder waaid. Maar deze week ben ik ook niet echt van plan om te gaan kiten. Heel misschien deze zaterdag. In oostvoorne is voorspeld dat ongeveer 16knope en in de middag ook weinig kans is op regen. Kzal het nog laten weten als ik ga. Heb je misschien msn ofzo?
|
|
|
R.B.
|
Leuke forum naam Robin. En om dan ook maar iets wat een beetje met dit topic te maken heeft te zeggen, ik surf ook regelmatig op oostvoorne. Zie je een caution mayhemX dan heb je grote kans dat ik het ben.
Groetjes Robin Bos
|
|
|
Bonsegons
|
Hoihoi, Hier nog iemand uit 's-Hertogenbosch. naam: Bonnie geslacht: vrouw leeftijd: qua uiterlijk 25 niveau: beginner woonachtig: hartje Den Bosch vervoer: bestelautootje met diesel, dus plaats voor 2. Maar kan wel ongelooflijk veel kitespul kwijt. spots: Vrouwenpolder, is de enige nog. Alle andere spots zijn welkom. beschikbaar: zondagen en evt. ma t/m donderdag. materiaal: Best Waroo 9m Gaat er deze zondag nog iemand?
|
|
|
RobinGrave
|
hejhej bonnie Ik heb altijd zin om te gaan kite. Nu ook lekker vakantie, maar morge staat er volgensmij niet echt een relaxed windje. (richting vrouwenpolder). Er is voorspeld dat smiddags ongeveer 10knopen staat en eind vd middag zakt et nog meer Maaaarrr maandag dan is er wel een relaxed windje (15 knopen zoiets) Ik ben in iedergeval een autootje aan het regele voor maandag richting oostvoorne. Dus mensen uit den bosch zin om mee te cruise?
|
|
|
airpower
Geen avatar
|
Heey dudes en girls ik woon in de buurt van Den Bosch vorig jaar heb ik les gehad op vrouwenpolder, maar daarna heb ik helaas niet meer kunnen kite door een verbouwing en m'n studie, deze zomer wil ik dus weer gaan beginnen. naam: Martijn leeftijd: 19 niveau: Beginner woonachtig: Hedel, vlakbij Den Bosch dus vervoer: Geen eigen auto, maar kan evt die van m'n ouders gebruiken spots: Vrouwenpolder beschikbaar: Zondags, en in vakantie periodes materiaal: Bandit Uno 11m , Brunotti Onyx Laterzz
|
|
|
RobinGrave
|
Hey! Deze donderdag ga k dagje kiten in Muiderberg Ik rij dan eerst door amsterdam om eve snel een onderwatercamera te halen die ik via marktplaats gekocht heb. Vanuit amsterdam rij ik naar muiderberg. Rond 11 uur vertrek ik vanuit Den Bosch. hier wat info over muiderberg: http://www.hanglos.nl/kitespot/153287/kitesurfspot-muiderberg.htmlik rij in een bestel auto dus ik kan maar 1 persoon meenemen. Dus mensen uit omgeving den bosch!! Laat even wete of je zin hebt om mee te gaan.
|
|
|
ErikDB
Geen avatar
|
Veel plezier man, belooft een dagje met dikke wind te worden! Ik sta morgen vanaf een uur of drie aan de grevelingen, hoef je iig geen rekening te houden met die badgasten;)
laterr!
|
|
|
airpower
Geen avatar
|
Veel plezier jongens, voor mij gaat het denk ik te hard waaien voor m'n 11m Good winds
|
|
|
RobinGrave
|
WieOwie heeft er zaterdag zin om in oostvoorne te kite?
|
|
|
ErikDB
Geen avatar
|
helaas, er moet geld verdiend worden:-( zit te duimen dat het voor vrijdag nog een keer gaat waaien maar de voorspellingen zijn zwaar bagger... maar mocht het zo zijn dan laat ik t wel weten.
in de tussentijd blijven we duimen:-s
|
|
|
RobinGrave
|
iemand afgelope weke nog weze kite? Ik wel....laatst alleen mn trapeze met leash verloren... enjah dus moet ik weer wachte tot 24ste.. dan kan ik weer nieuw materiaal kope.
|
|
|
ErikDB
Geen avatar
|
klote man! hoe kwam het, aan het strand laten liggen ofzo? en ondertussen al nieuw materiaal?
ben afgelopen week nog 1 keer aan de grevelingen geweest, lekkere sessie kunnen varen en paar sprongetjes kunnen maken. Ga aankomende vrijdag voor kleine twee weken naar het comomeer, hopen dat het daar een beetje waait! Zou wel lekker zijn om een keer wat vaker achter elkaar het water op te kunnen, volgens mij leer je dan een stuk sneller dan wanneer er steeds minstens twee weken tussen zit.
Daarna maar eens kijken of we eindelijk een keer met wat lui uit den bosch het water op kunnen, want tot nu toe heeft dit topic nog niet echt heel veel nut gehad geloof ik. Maar de herfst staat dan voor de deur wat vaak toch wel wat meer wind betekent!
later!
|
|
|
RobinGrave
|
Hey jah was uit me tas gevalle toen k naar het strand liep. Maarja shit happends. Dag erna nog eve gkeke of iemand op het forum had gevobden.. Maja niks dus gewoon weer nieuw materiaal gehaald. Jah tis nu ook lastig afspreken weinig wind enzo. Maja da komt nog wel. Dit weekend gaat et ook goed waaien. Nog iemand die dit weekend ook van plan s om te gaan kite?
|
|
|
ErikDB
Geen avatar
|
Lang geleden dat er hier iets is gepost, maar iemand zin/tijd om morgen mee naar de grevelingen te gaan? kunnen er nog wel twee bij in mijn auto. gr
|
|
|
pietervandartel
Geen avatar
|
morgen kan ik weleens waar niet maar goed topic om weer een beetje op te starten, het lijkt mij namelijk zeker leuk om een met een aantal mensen uit den bosch te gaan kite ergens. carpoolen is altijd lache, leer je weer andere mensen kennen...
hopelijk tot snel een keertje...
|
|
|
ErikDB
Geen avatar
|
Weer eens een poging voor dit topic, iemand toevallig van plan om zaterdag weer eens richting het water te gaan? Waar maakt me niet zo veel uit.
gr
|
|
|
|
ErikDB
Geen avatar
|
hmm das me net iets te gek vanuit den bosch, iemand nog voor bergen op zoom of grevelingen ofzo?!
gr
|
|
|
|
Janske
|
Hey allemaal,
27 jarige meid uit Tilburg heeft de cursus gevolgd en is klaar voor de volgende start: de waterstart!! Ja Rookie dus!! Heb zin om samen met andere mensen te gaan kiten. Windguru geeft aan dat het zondag mooi weer is in Vrouwenpolder 4 bft.. Gaan er nog meer mensen die het niet erg vinden als er een beginner aanhaakt?
Groetjes Janske
|
|
|