klaas
Geen avatar
|
Je kunt de lengte van je depower lijn heel makkelijk verkorten of verlengen!! Dan maak je alshetware het stuk depower koord onder de depowerklit (hoedat ding ook heet...) korter en het stuk daarboven dus langer! maak heb ook niet te kort want dan kun je een stuk minder power eruit halen door de bar van je af te duwen.. ik zou zeggen succes!! een stukje korter is helemaal niet erg en erg makkelijk bij het depoweren!
kijk anders ff op de site van North Kiteboarding,, miss staat daar wel een filmpje
|
|
|
gijsv2
|
zat zelf meer te denken aan het einde een oude chickenloop te bevestigen zodat ze er wel bij kan zonder de ' fabrieksinstellingen' te wijzigen
|
|
|
klaas
Geen avatar
|
Is helemaal niet nodig! die depower cliat (dat grijze ding waar je depower strap ook zit) is zo gemaakt dat je de depowerlijn kunt "verschuiver" dit is nogsteed veilig en heel erg makkelijk om te doen.. een "oude chickenloop" gaat alleen maar in de weg zitten.. niet doen dus!
|
|
|
MrRippey
|
gewoon je depowerkoord verkorten dmv je clamcleat verschuiven, in je North boekje staat hoe dit moet. Je kan de instructie ook downloaden van de Northe site.
|
|
|
zjunnusun
|
Ik heb de north chickenloop/depowerkoord vervangen door die van slingshot. Kan je zo makkelijk overzetten, past precies. Dan heb je de depower weer onderaan. Daarbij vind ik de stopper fijner en bar los=max depower (als je het gele balletje weglaat).
|
|
|
gijsv2
|
Ga idd de boekjes eens bestuderen. Wil echter niet de depowerrange beperken.
ahhh de variocleat is vershuifbaar, vandaar dat ie vario heet ;-)
|
|
|
Roon
|
Ik had hetzelfde probleem bij mijn 2007 Rebel, de bar vershilt niet zoveel. Ik heb de depower een stuk ingekort, en heb heb nog steeds meer dan voldoende depower over. De boekjes van North beschrijven helder hoe dat moet. Een handvat oid maken heeft geen zin, want dan kun je wel depoweren maar nog steeds niet weer poweren.
Succes
|
|
|