Volgens mij is die 8m echt overal uitverkocht en heeft Gaastra um zelf ook niet meer op voorraad. Ik zou gewoon voor een 2010 Jekyll gaan, die is echt wel relaxt!
Oja en Morres had er nog één te koop maar die zal wel al verkocht zijn. Kun je voor de zekerheid nog even vragen.
« Laatste verandering: Oktober 28, 2009, 09:50:51 door KappuhH »
net je PB beantwoord, windsurf.de zou je kunnen mailen voor betere prijs & voorrad indicatie. Verder zal ik ff mn gaastra contacts vragen of ze nog wat hebben liggen. Bij mijn weten is de volledige voorraad jekylls 2009 er door heen, op enkele maten na. Grt
doe m'n best, hoop dat ie optijd afgelevert wordt. Mocht dat met standaard verzending niet zijn, dan bel ik even of je bereid bent de extra verzendkosten te delen. Kite is echt in topstaat. Die kerel kite amper (wel jammer ,is mn maat)
and goooone zie hetgeld wel verschijnen, kite is iig onderweg. Zekerheid op zaterdag was 34euro zei men aan de balie, maar standaard verzending was ook 100% zeker op zaterdag(zeggen ze...) iig, lekker raggen dit weekend
uh, weet niet, heb de bon bij die maat van me, en die is nie thuus..zal ff mn best doen, w8 ff edit: nee sorry, bon ligt bij hem op zaak, maar hij heeft vanavond een uitje. heb m gesmst, laat het weten zodra ik het weet. Grt
« Laatste verandering: Oktober 30, 2009, 20:27:48 door Morres »