|
Haring High Richardt
|
Tja, erg he. Er zijn maar weinig dingen die ik zo gaaf vind als kiten......en ik heb echt al heeeeeeeeeel veel gave dingen gedaan. Maar dit is toch wel het tofste. Thuis worden ze er weleens gek van Bij mijn thuis weten ze niet beter. Als ik ,s morgens in bed lig en de gordijnen beginnen te bewegen door de wind zegt mijn vrouw zelf als ik er niet uit ga: Ben je ziek, want het waait !!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ben net gebeld door Richard van Best Hij betuigde zijn medeleven en vond het ook allemaal erg vervelend wat er was gebeurd Krijg een nieuwe bar en lijnen Kortom weer Best geregeld van Best
|
|
|
Retard
|
ongelofelijk wat goede zaak zal echt aan de naam liggen " RICHARD " SOUL !
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Nice.. nu snel herstellen en weer knallen. !!!! Succes
|
|
|
bertvh
|
betreft van de lijnen oprollen,had dit nog al gehoord bij de 4 lijnen de powerlijn eerst eenpaar slagen oprollen. maar wat bij 5 lijns ?is dit dan de depowerlijn eerst een paar meter oprollen? vaar nl met beide sistemen. weet ook wel elke sytuwatie moet appart ingeschat worden; maar als we de basis al serieus onder de knie hebben kunnen we zo mss al veel shit voorkomen. enne richardt spoedig herstel hee. spijtig voorval maar hopelijk leren we er allen wat van bert
|
|
|
ditispablo
|
Ik ben net gebeld door Richard van Best Hij betuigde zijn medeleven en vond het ook allemaal erg vervelend wat er was gebeurd Krijg een nieuwe bar en lijnen Kortom weer Best geregeld van Best denk dat ze bij Best dondersgoed weten wat/wie de harde kern op Schellinkhout/Noordholland is...wel klasse van ze ! Hadden ze ook nog tips qua safety ?
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik ben net gebeld door Richard van Best Hij betuigde zijn medeleven en vond het ook allemaal erg vervelend wat er was gebeurd Krijg een nieuwe bar en lijnen Kortom weer Best geregeld van Best Topper! Het is zeker niet de eerste goede actie van Best. Over de service van Best is niets aan te merken!
|
|
|
360
|
Heel goed van BEST (en VDB) gewoon klasse Richard snel herstellen en knalluh Cheerio
|
|
|
Morres
|
had dit topic volledig gemist;
scheisse wat er gebeurd is, bar mag natuurlijk absoullut niet breken, maar goed dat dit rechtgezet is, lijkt me alleen dan een waarschuwing miss. wel handig was geweest. gezien we in dit topic al 4kapotte bars hebben gelezen...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zondag 20 december 2009
Hallo allemaal
Afgelopen vrijdag naar de Plastisch Chirurg geweest in het medisch centrum Alkmaar. Het verband werd er af gehaald en het zag er erg bloederig uit. Er zat veel opgedroogd bloed op mijn vinger. Er moest een röntgen foto worden gemaakt. Na het bekijken van de foto’s besloot de chirurg de navolgende afspraken met mij te maken:
· Voorlopig 6 weken niet auto rijden · 3 maanden niet kiten · Volgende week alle hechtingen eruit (stuk of 10) · Vinger niet belasten en laten rusten · Afspraak met de revalidatie voor volgende week maken i.v.m. revalidatie · Volgende afspraak over 6 weken
Het bot is verbrijzeld en wordt door het titanium plaatje bij elkaar gehouden. Door rust en revaladatie moet het bot weer gaan groeien. Als dit allemaal goed gaat verlopen dan blijft alleen mijn vinger stijf en bij koude krijgt de vinger het extra koud. De arts was erg blij te zien dat er geen ontsteking bij is gekomen en dat mijn vinger goed doorbloed was. Maar mijn hele vinger wordt nu doorbloedt met één enkele ader en het is de vraag of het bot genoeg bloed krijgt om geheel te herstellen. Mocht dit niet zo zijn dan kan in het ergste geval mijn vinger alsnog worden geamputeerd. Ik moet erg zuinig met mijn vinger omspringen zei de chirurg nadrukkelijk en goed naar je vrouw luisteren dat was wel het allerbelangrijkste wat hij zei.
Kortom geen goede berichten tot nu.
Evengoed vanaf deze kant prettige feestdagen en een gelukkig en gezond 2010 toe gewenst en wees voorzichtig bij alles wat je doe want een ongeluk zit in een klein hoekje
Gr Richard
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jezus Richard, dat is inderdaad zwaar kl@#te zeg. Ik wilde eigenlijk al een topic starten met de titel..... 'Vermist, Haring Hai Richardt', maar gelukkig ben je er weer. We hoorden/lazen al bijna niets meer van één van de mannen die het kitesurfen in Schel op de kaart heeft gezet. Ongelooflijk zeg, dat je in het ergste geval je vinger kan kwijtraken. Ben je gewoon lekker met je hobby bezig, houd je dit eraan over. Vind ik echt zwaar balen voor je. Ik hoop dat je het vol houdt om drie maanden niet te kiten. Ongeacht hoe erg het is voor je vinger, denk ik dat je het ook balen vindt dat je 3 maanden het water niet op mag. Nou Richard, geef je vinger de rust die hij nodig heeft, heel veel sterkte, Luister naar je vrouw, bijzonder fijne dagen, een goed uiteinde en tot op de nieuwjaars sessie. Ik hoop dat je erbij bent. Groetjes John.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Pffff Ries, allemaal flink kl*te. Drie maanden niet kiten is natuurlijk balen (nog een "geluk" dat het in dit deel van het seizoen is gebeurd) maar de onzekerheid voor de komende tijd is vooral heel vervelend. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en uiteraard voor jou ook hele fijne feestdagen. Btw: is het je vinger vinger? In dat geval ook sterkte voor Judith.
|
|
|
martimor
|
kl*te man, 3 maanden niet kiten. maar idd enig lichtpuntje is, is dat het niet in de zomer gebeurt is. heb in het verleden bijna mijn topje van mijn vinger er af gesneden, dus heb ok zo`n tintelend gevoel in mijn topje als het erg koud gaat worden/is. best raar. rust goed uit, en in maart weer voorzichtig aan de slag felic navidad
|
|
|
DM2008
|
Damn, da's nogal een waslijst aan voorschriften, het is dat het voor de goede zaak is want anders...
Heul veul sterkte met het herstel, hoop je op 20 maart meteen weer op het water te zien!
|
|
|
|
360
|
Richard, Zwaar balen. 3 maanden niet kiten en mogelijke ampu...... Ik denk dat we stiekum allemaal hoopten dat je binnenkort zou schrijven: "alles in orde even rust met de kerst en dan weer knalluh". Luister inderdaad heel goed naar je vrouw! dat is inderdaad de beste manier om te zorgen dat je niet morgen alweer een wak staat te hakken op schell!
Misschien moeten we in januari wat alternatieve entertainment organiseren: 1 Bowlen: in zwembroek,wetsuit of droogpak 2 Filmpie pakken met z'n allen in droogpak. 3 Bier in het Beun mobiel.
heel veel sterkte Richard en tot snel en FIJNE KERST DAGEN voor jou en de meiden
(ik dacht ik post het hier gewoon nog een keer. Opdat er geen tekort aan kerst wensen ontstaat...)
|
|
|
|
~Dirk~
|
THE DUDE
|
|
|
360
|
@ Dirk, jouw dude is ook niet slecht @ Richard Hoe gaat ie man. Kom je de kesrt een beetje door met 9 vingers? Hoe t ook zij. Snel herstel in 2010.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kerst goed doorgekomen 1e kerst dag met teiger naar wijk Voorlopig rustig blijfen afwachten en revalidreren
|
|
|
|