El Gouna September

kees69

Juli 26, 2010, 23:02:24
edit2Rapporteer  
Jaaaaaaaaa, ja hoorrrrrr, die staat erop hoor !!!!!! Haha wat heb ik gelachen om de filmpjes van de kitekings in El Gouna

Vandaag 8 dagen Rihana inn, 1e week Sep geboekt, als ik de Kings mag geloven is het helemaal top daar.

nog meer die kant op die periode ?
TBK

Antwoord #1 Juli 27, 2010, 06:24:41
edit2Rapporteer  
Veel plezier en wind natuurlijk Kees, wij gaan eind september weer heen met een aantal Kitekings
hopelijk blijft er nog wat wind voor ons over, ThumpsUp
Vorig jaar hebben we echt topweek gehad.
Haring High Richardt

Antwoord #2 Augustus 02, 2010, 23:53:19
edit2Rapporteer  
Citaat
Vorig jaar hebben we echt topweek gehad.

En Zo Was Dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ThumpsUp Joepie YeSS
Gj

Antwoord #3 Augustus 04, 2010, 18:15:21
edit2Rapporteer  
Wij gaan naar hurgharda eind aug. ben benieuwd.
Wilcoos

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 15, 2010, 22:19:14
edit2Rapporteer  
Als ik jullie een tip mag geven Wink Neem contact op met Robbie van www.waterkite.de (info@waterkite.de) en ga een of meerdere dagen met hem mee. Hij gaat met een boot vanuit de Marina in Hurghada naar een zandbak waar je prachtig zonder alle drukte kan kiten. Bij geen wind kan je wakeboarden of kan hij andere activiteiten regelen.
jlbrockhoff

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 16, 2010, 21:15:58
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik ga 14 sep naar  hurgharda en ben beginnende kiter. Zijn er in de week 37 misschien nog meer kiters from NL??? Ik verblijf 12 dagen en ben van plan om daarvan een paar op het water te staan en meer ervaring op te doen. Een van deze dag wil ik ook naar El Gouna toe om te kiten. Dus als er kiters from NL zijn, hoor ik dat graag.

Gegroet Jeff
jlbrockhoff

Geen avatar

Antwoord #6 Augustus 16, 2010, 21:20:23
edit2Rapporteer  
Oja,

Misschien dat iemand een paar tips voor me heeft hoe ik het beste mijn gear me kan laten reisen. Ik heb 1 board en kite, ik zat zelf te denken om een kitebag te kopen vanwege ik vaak in het buitenland ben.
Dus als iemand tips heeft, kom maar op!!!

Alvast bedankt!!!

Gegroet Jeff
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #7 Augustus 16, 2010, 21:42:02
edit2Rapporteer  
Wij (NH-Kite-Kings) zijn in El Gouna vanaf 25 september, dus dat is te laat voor je. Qua reizen, gewoon een travelbag of golftas kopen. Zorg dat je onder de 165cm blijft (in ieder geval bij Transavia).

Zie hieronder de voorwaarden van Transavia voor wat betreft ruimbagage:

'Onder toegestane standaard ruimbagage wordt verstaan:
Zorgvuldig verpakte ruimbagage (o.a. koffer, draagtas, rugzak)
Buggy, kinderwagen, Maxi Cosi. Let op: alleen een inklapbare lichtgewicht paraplubuggy (5-7 kg) mag meegenomen worden tot aan het vliegtuig. Alle overige buggy's en kinderwagens worden bij de check-in balie ingenomen
Elektrische huishoudelijke, handzame apparaten
Muziekinstrumenten
Kite-, wake-, wave- en boogieboards (kleiner dan 1,65 meter)
Duikuitrusting, (waaronder: lege duikflessen, duikvest, vinnen, ademautomaat, masker, harpoen (indien niet op stikstof), onderwaterlamp (mits batterij of lampje is verwijderd)
Nordic Walking poles, goed verpakt in een koker of tas
Medische attributen, zoals rollators, looprekken en krukken. Gratis tot maximaal 15 kg per persoon
Medische bagage, zoals dieetvoedsel en medische apparatuur. Gratis tot maximaal 15 kg per persoon, mits aangemeld bij het transavia.com call centre en voorzien van een medische verklaring
(Niet) gemotoriseerde rolstoelen. Meenemen is gratis, mits aangemeld bij het transavia.com call centre.'

Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt, maar gewoon even op de site kijken voor de voorwaarden. Zonde als je veel moet bijbetalen voor je gear.
jlbrockhoff

Geen avatar

Antwoord #8 Augustus 16, 2010, 22:23:14
edit2Rapporteer  
Hey Ride,

Super bedankt voor deze info heb ik zeker wat aan. helaas dat ik op de 25ste weer naar huis vlieg. ach je volgende keer beter!!!
Tot Laterzz..
hehuis

Antwoord #9 Augustus 26, 2010, 21:41:19
edit2Rapporteer  
Ben daar van 18 sep tot 30 sep samen met mijn meisje die ook beginner is.
Als je bagage onder de 20 kg pp blijft hoef je niet bij te betalen.
Haring High Richardt

Antwoord #10 Augustus 27, 2010, 00:03:02
edit2Rapporteer  
Citaat

Waar zit je en in welk hotel ???

Hier alvast een voorproefje

http://www.vimeo.com/7308747

Haring High Richardt

Antwoord #11 Augustus 27, 2010, 00:03:26
edit2Rapporteer  
Citaat

Waar zit je en in welk hotel ???

Hier alvast een voorproefje

http://www.vimeo.com/7308747

Gj

Antwoord #12 September 07, 2010, 22:32:06
edit2Rapporteer  
ik ben net terug, neem wel eensoort van duikbril en heel veel water mee als je het water opgaat , die zee is fokking zout dat is echt niet normaal meer.
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #13 September 07, 2010, 22:38:11
edit2Rapporteer  
De bedoeling van kitesurfen is dat je boven het water vliegt en niet eronder hoor. Grin Grin Grin
kees69

Antwoord #14 September 09, 2010, 20:44:31
edit2Rapporteer  
nou met een duikbril heb ik ze niet zien kiten !! Ben ook net terug maar Gj heeft wel gelijk. Water veel zouter dan hier, maar vooral ook heeeeeeeeeeeeeeel erg heet !!!!! Je moet wel aan het water daar.
Ben 1e x in El Gouna geweest en prima bevallen. Tenminste puur het kiten dan he, want voor de sfeer......geef mij de Carribean maar !!!!! Naar een week had ik het wel gezien met die schaapsherders daar
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.