TBK
|
Veel plezier en wind natuurlijk Kees, wij gaan eind september weer heen met een aantal Kitekings hopelijk blijft er nog wat wind voor ons over, Vorig jaar hebben we echt topweek gehad.
|
|
|
|
Gj
|
Wij gaan naar hurgharda eind aug. ben benieuwd.
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Als ik jullie een tip mag geven Neem contact op met Robbie van www.waterkite.de ( info@waterkite.de) en ga een of meerdere dagen met hem mee. Hij gaat met een boot vanuit de Marina in Hurghada naar een zandbak waar je prachtig zonder alle drukte kan kiten. Bij geen wind kan je wakeboarden of kan hij andere activiteiten regelen.
|
|
|
jlbrockhoff
Geen avatar
|
Hey,
Ik ga 14 sep naar hurgharda en ben beginnende kiter. Zijn er in de week 37 misschien nog meer kiters from NL??? Ik verblijf 12 dagen en ben van plan om daarvan een paar op het water te staan en meer ervaring op te doen. Een van deze dag wil ik ook naar El Gouna toe om te kiten. Dus als er kiters from NL zijn, hoor ik dat graag.
Gegroet Jeff
|
|
|
jlbrockhoff
Geen avatar
|
Oja,
Misschien dat iemand een paar tips voor me heeft hoe ik het beste mijn gear me kan laten reisen. Ik heb 1 board en kite, ik zat zelf te denken om een kitebag te kopen vanwege ik vaak in het buitenland ben. Dus als iemand tips heeft, kom maar op!!!
Alvast bedankt!!!
Gegroet Jeff
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wij (NH-Kite-Kings) zijn in El Gouna vanaf 25 september, dus dat is te laat voor je. Qua reizen, gewoon een travelbag of golftas kopen. Zorg dat je onder de 165cm blijft (in ieder geval bij Transavia).
Zie hieronder de voorwaarden van Transavia voor wat betreft ruimbagage:
'Onder toegestane standaard ruimbagage wordt verstaan: Zorgvuldig verpakte ruimbagage (o.a. koffer, draagtas, rugzak) Buggy, kinderwagen, Maxi Cosi. Let op: alleen een inklapbare lichtgewicht paraplubuggy (5-7 kg) mag meegenomen worden tot aan het vliegtuig. Alle overige buggy's en kinderwagens worden bij de check-in balie ingenomen Elektrische huishoudelijke, handzame apparaten Muziekinstrumenten Kite-, wake-, wave- en boogieboards (kleiner dan 1,65 meter) Duikuitrusting, (waaronder: lege duikflessen, duikvest, vinnen, ademautomaat, masker, harpoen (indien niet op stikstof), onderwaterlamp (mits batterij of lampje is verwijderd) Nordic Walking poles, goed verpakt in een koker of tas Medische attributen, zoals rollators, looprekken en krukken. Gratis tot maximaal 15 kg per persoon Medische bagage, zoals dieetvoedsel en medische apparatuur. Gratis tot maximaal 15 kg per persoon, mits aangemeld bij het transavia.com call centre en voorzien van een medische verklaring (Niet) gemotoriseerde rolstoelen. Meenemen is gratis, mits aangemeld bij het transavia.com call centre.'
Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt, maar gewoon even op de site kijken voor de voorwaarden. Zonde als je veel moet bijbetalen voor je gear.
|
|
|
jlbrockhoff
Geen avatar
|
Hey Ride,
Super bedankt voor deze info heb ik zeker wat aan. helaas dat ik op de 25ste weer naar huis vlieg. ach je volgende keer beter!!! Tot Laterzz..
|
|
|
hehuis
|
Ben daar van 18 sep tot 30 sep samen met mijn meisje die ook beginner is. Als je bagage onder de 20 kg pp blijft hoef je niet bij te betalen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben daar van 18 sep tot 30 sep samen met mijn meisje die ook beginner is. Als je bagage onder de 20 kg pp blijft hoef je niet bij te betalen. Waar zit je en in welk hotel ??? Hier alvast een voorproefje
http://www.vimeo.com/7308747
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben daar van 18 sep tot 30 sep samen met mijn meisje die ook beginner is. Als je bagage onder de 20 kg pp blijft hoef je niet bij te betalen. Waar zit je en in welk hotel ??? Hier alvast een voorproefje
http://www.vimeo.com/7308747
|
|
|
Gj
|
ik ben net terug, neem wel eensoort van duikbril en heel veel water mee als je het water opgaat , die zee is fokking zout dat is echt niet normaal meer.
|
|
|
|
kees69
|
nou met een duikbril heb ik ze niet zien kiten !! Ben ook net terug maar Gj heeft wel gelijk. Water veel zouter dan hier, maar vooral ook heeeeeeeeeeeeeeel erg heet !!!!! Je moet wel aan het water daar. Ben 1e x in El Gouna geweest en prima bevallen. Tenminste puur het kiten dan he, want voor de sfeer......geef mij de Carribean maar !!!!! Naar een week had ik het wel gezien met die schaapsherders daar
|
|
|