leeany
|
Zeker hopen dat het goed afloopt met hem. Hoop niet dat we weer de 3 bekende letters moeten lezen.
|
|
|
diederik
|
Heel vervelend om te lezen...Succes met het herstel!
Daarnaast hoop ik dat er hier en daar een ambtenaar of een groene ridder is die meeleest en zich af gaat vragen of het een goed idee is om zoneringen te markeren met palen (autoplaya)??? NIET DUS!!!
|
|
|
martimor
|
K*t man, Echt raak dit jaar Hoop ook dat het meevalt
|
|
|
Mutantbasse
|
Beterschap aan de onbekende kiter
|
|
|
|
Gehaktdag
|
Altijd weer erg gevaarlijk met de paalhoofden daar, beter ff met de auto naar neeltje jans of domburg dan.. Heeft iemand een naam van de kiter?
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
het is dit jaar wel echt raak , ik wens de betrokkenen veel sterkte de komende tijd!!!!!
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
WoW heftig jaartje, hopelijk gaat het de goede kant op met de kiter. Woensdag uitkijken dus want Pietje verteld net stormachting stoten.
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
Altijd weer erg gevaarlijk met de paalhoofden daar, beter ff met de auto naar neeltje jans of domburg dan.. Heeft iemand een naam van de kiter?
Domburg,.......... ben je daar al eens geweest.....daar staan de meeste palen op het strand die je ooit gezien hebt en ze lopen ook nog eens ver het water in.
|
|
|
leeany
|
WoW heftig jaartje, hopelijk gaat het de goede kant op met de kiter. Woensdag uitkijken dus want Pietje verteld net stormachting stoten.
Hetzelfde geldt ook voor morgen!! Al enige update rondom de kiter in kwestie?
|
|
|
Nicolas
|
heb de trama zien overviegen.. hoop dat het goed komt!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zag em ook vliegen over oostvoorne, ik kreeg direct een onheilspellend gevoel. Een trauma helikopter langs de kust......dat is vaak maar voor 1 ding. beterschap aan de gast.
|
|
|
SanderH
|
naar berciht, hoop dat het goed komt veel sterkte voor de kiter
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ik heb gelijk nog maar eens een berichtej gedaan naar onze vrienden bij de GZH. de verantwoordelijke aldaar voor het plaatsen van de palen Geachte heer mevrouw,
Wellicht bent u op de hoogte van het feit dat er enige tijd terug grote houten palen zijn geplaatst om het zogenaamde " vogelgebied" te markeren. Er is sinds die tijd veel ergenis onder de kitesurfers die daar al jaren komen, waaronder ik. Ergenis omdat mederwerkers van GZH en alle daarbij betrokkenen weigeren om de palen te vervangen voor duidelijke boeien.
Wij, als hechte groep kitesurfers hechten enorme waarde aan veiligheid, dit staat bij ons op nr. 1 Ook hebben wij veel respect voor de natuur, dus automatisch respecteren wij uiteraard de zonering ter bescherming van de mooie natuur aldaar. Alleen de palen gaan hoe dan ook eens mensenlevens eisen. Ik heb het nog niet eens over de ' bijna' ongelukken op oostvoorne die ik "live" heb zien gebeuren maar u niet.
Gisteren was het weer raak op Domburg, daar staan ook palen als golfbrekers. wederom een zwaargewonde. wellicht overleefd de beste man het niet.... De locatie en de functie van de palen is natuurlijk niet te vergelijken, Domburg zal zo moeten zijn. Het is tenslotte kustbescherming. Maar Oostvoorne is toch echt een ander verhaal en kan veel veiliger.
Hier het bericht. Ik hoop dat u zich realiseerd wat het kan veroorzaken, het zal u niet in dank worden afgenomen als het daar gebeurt.
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=14634
Met vriendelijke groet,
Ron Vat, getrouwd en vader van 1 zoon.
41 jaar uit Barendrecht.
|
|
|
@LaurenS
|
Ron ik vind onderstaande zin een beetje voorbarig,laten we daar niet van uitgaan in eerste instantie wellicht overleefd de beste man het niet....
|
|
|
Ron Rodeo
|
In zeker zin heb je gelijk maar er staat ook: wellicht.
en zie het ook in de context van het geheel, het moet een beetje afschrikken en mensen daar eindelijk eens aan het denken zetten. vandaar.
|
|
|
|
lawalata
Geen avatar
|
Een vriend van me zag ik gisteren tijdens het kiten ook flink hard de palen in geslingerd worden....!?
Niet veel later werd hij vervolgens afgevoerd naar het ziekenhuis in Goes, hij had het geluk dat het niet zo is afgelopen als die jongen in Oostkapelle! Het zag er niet fris uit en vreesde het ergste..
Heel veel sterkte en beterschap voor die jongen uit Oostkapelle en zijn familie!!!
|
|
|
Flow-Rush
|
Heel veel sterkte aan de kiter, hoop dat het allemaal enigszins meevalt!
|
|
|
mbetz
|
Vreemd, op het Videobericht ijkt mij de wind niet al te sterk, is er al meer duidelijkheid over wt er is gebeurt en wat de toestand van de kiter is?
Sterkte en beterschap aan de kiter en zijn familie
|
|
|
Wjs
|
Dit staat er onder het filmpje wat Ron postte
Strandwacht (13-9-2010 om 17:59 uur) De man was tijdens het terug varen bij de palen gekomen wilde over het eerste paalhoofd springen maar belande daardoor vol mijn zijn ribben tegen het 2de paalhoofd.
verschillende ribben gebroken en inwendige bloeding.
|
|
|
rocket man
|
Schwerte? -> alweer een oosterbuur? Iig veel sterkte.
|
|
|
mbetz
|
Wellicht niet het juiste moment om te schrijven maar wie gaat er nu over een paalhoofd springen? Ziet er cool uit als het lukt, maar als het fout gaat..... Beetje dom lijkt het mij wel of niet???
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Misschien ongecontroleerd op de palen afgevaren en als laatste redmiddel geprobeerd eroverheen te springen?
Laten we niet te voorbarig zijn...
Sterkte kiter en familie!
|
|
|