Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Gewoon spinnaker tape halen in de juiste kleur. Je kite netjes schoon maken op de plekker waar de gaatjes zitten en dan een plakker erop plakken waarvan de hoeken netjes rond geknipt zijn.
Edit, en kites schoonspuiten raad ik je ook niet aan. Het is namelijk nergens voor nodig en hierdoor slijt het alleen maar extra. En ook komt het weer er namelijk eerder in.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
En als je het echt onzichtbaar wilt doen dan Mylartape kopen. Met een muntstuk rondje aftekeken op de achterkant, uitknippen, met schuurpapier 400/600 mat schuren zodat je het niet meer ziet glimmen. Doek ontvetten en plakken maar. gaat nooit meer los...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wel de goede mylartape halen, die rolletjes van mystic bleven bij mij niet goed zitten. De spinnakertape van hun weer wel, dus aan het ontvetten kan het ook weer niet liggen.
|
|
|
Martin1991
|
als ik 3 sessie's heb gehad dan spuit ik ze meestal even af hang ze gewoon op onder de carpoort en laat ze daarna goed drogen en pak ze in, ze vertelde me in egypte dat dit goed is om te doen aangezien zout in gaat vreten..
ik heb spinnaker tape gehaald bij de zeilmakerij dus ga het gaatje eens dichten.
|
|
|