Micky
|
Gaat nu wel aardig toch.... :-)
Welke sporter of sportploeg krijgt de RTV Rijnmond Publieksprijs 2011? Youri Zoon (kitesurfen) 22%457 Rob Cordemans (honkbal) 12%252 Joost Luiten (golf) 2%34 Marichelle de Jong (boksen) 2%46 Edith Bosch (judo) 1%21 Diane Valkenburg (schaatsen) 1%23 Rivium Rotterdam (volleybal) 6%134 Victoria (squash) 0%3 Spikes (herensoftbal) 0%7 Chris de Korte (judo) 0%4 Albert Cristina (volleybal) 0%7 Ton Dunk (boksen) 0%8 Luc Castaignos (voetbal) 32%661 Nigel Melker (autosport) 8%166 Laurens Leeuwenhoek (korfbal) 12%
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoram
|
Done, staat nog steeds op 26%.
|
|
|
martimor
|
toen ik stemde stond ie nog op 8%... gaat de goede kant op kom op, stemmen, hij hoeft nog maar een paar %-en
|
|
|
norton
|
done , via pc, iPhone en ipad, wellicht heeft het geholpen.....
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Been there, done that...
Youri Zoon (kitesurfen) 27%622 Rob Cordemans (honkbal) 11%259 Joost Luiten (golf) 2%39 Marichelle de Jong (boksen) 2%48 Edith Bosch (judo) 1%21 Diane Valkenburg (schaatsen) 1%26 Rivium Rotterdam (volleybal) 6%138 Victoria (squash) 0%3 Spikes (herensoftbal) 0%7 Chris de Korte (judo) 0%4 Albert Cristina (volleybal) 0%7 Ton Dunk (boksen) 0%8 Luc Castaignos (voetbal) 29%669 Nigel Melker (autosport) 7%166 Laurens Leeuwenhoek (korfbal) 11%262 Total Votes : 2279
|
|
|
joosie
|
yo youri, je heb weer n stem erbij oprotten met dat voetbal het krijgt al aandacht genoeg op tv rijnmond
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
gedaan! voetbal staat nu nog maar 1% boven youri. dus nog ff doorgaan met stemmen mensen hier van t forum.
|
|
|
|
HDFrank
|
28 nov om 20:00 uur staat Youri 1% achter op voetballer......
STEMMEN!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
RTV Rijnmond sporter van 2011: Youri Zoon achterhaalt Luc Castaignos 29 november 2011
In de strijd om de RTV Rijnmond Publieksprijs heeft kitesurfer Youri Zoon voetballer Luc Castaignos achterhaald. De wereldkampioen uit Dirksland gaat na ruim 2.400 stemmen aan kop in het klassement. De RTV Rijnmond Publieksprijs wordt uitgereikt op woensdag 21 december tijdens het Sportbal in Schouwburg Kunstmin. Wie die publiekprijs wint bepaalt u door te stemmen op uw favoriete sporter. Wordt het Youri Zoon of toch Luc Castaignos? Verder kan er gestemd worden op onder andere Rob Cordemans, Albert Cristina en Marichelle de Jong. Tijdens het RTV Rijnmond Sportbal worden ook gekozen de regionale sportman, -vrouw, -ploeg, -talent en -coach van het jaar. En de RTV Rijnmond Award wordt uitgereikt aan iemand met bijzondere verdiensten voor de sport. Stem nu!! Dat kan aan de linkerkant van dit bericht, onder de foto.
|
|
|
|
|
|
HDFrank
|
Oké Eddy,
Maar ik kan nergens lezen dat de poll gesloten is, of kijk ik met met k#tte kop er weer over heen? Als hij nog open is ga ik nog op 5 andere pc's stemmen morgen!
Grtz Frank
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
lijkt erop dat ie nog open is hoor. want je kunt vanaf deze pagina doorklikken naar de stempagina.
|
|
|