|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Dus zouden we nou al daar kunnen kiten? Door bijv. via oostvoorne daar naartoe te varen?
|
|
|
geloof68
|
@Dree: bedoel je dat er is toegezegd dat er op het intensieve strand gestart mag worden? Er staat nu extensief. Met andere woorden: komt er een gedoogbeleid op een gedeelte van het intensieve of het extensieve strand? 't Klinkt allemaal sowieso goed !
|
|
|
Dree
|
@geloof 68 Bedankt voor de scherpte
|
|
|
geloof68
|
Bedankt Dree, nog minder dan 180 dagen dus voor het intensieve strand (en dat zal daar ook nog niet zo druk zijn bij een goede zuidwester)! Wordt beschuit met muisjes en een beetje zand waarschijnlijk dan.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Super werk Dree en de rest P.S. Hoe kunnen we er voor zorgen dat dit NIET op de Duitse fora terecht komt........
|
|
|
Power Zone
|
Dree super bedankt voor je tijd en inzet!!! 27 Mei ben ik op het strand wind of geen wind* *voor het geval de slufterhufters er eerder zijn en alles willen claimen;)
|
|
|
#VENTIEL#
|
goed gedaan, aftellen maar
|
|
|
surfkite
Gast
|
Edit mod, hier komen we nog op terug.
|
|
|
|
Dree
|
@powerzone Gisteren na de bijeenkomst met het Havenbedrijf hebben we een rondleiding gekregen en een bezoek gebracht aan Maasvlakte2. Wees gerust, er is voldoende plek voor iedereen. Binnenkort vervolggesprek met de gemeente, iets met plannen voor een ontmoetingsplaats maar daarover later mee.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
@powerzone Gisteren na de bijeenkomst met het Havenbedrijf hebben we een rondleiding gekregen en een bezoek gebracht aan Maasvlakte2. Wees gerust, er is voldoende plek voor iedereen. Binnenkort vervolggesprek met de gemeente, iets met plannen voor een ontmoetingsplaats maar daarover later mee.
goed bezig Dree!
|
|
|
Idefixe
|
Er zit een wezenlijk verschil in het openstellen voor publiek ( van een bepaald gedeelte) en de officiële opening van het hele project Maasvlakte 2
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ging om het actieve gedeelte. recreatie dus zonaanbidders 27 mei 2012
ik citeer:
''Vanaf mei 2012 is het eerste deel van het nieuwe strand langs Maasvlakte 2 klaar om er te wandelen, zwemmen en zonnen. Het sportstrand wordt in mei 2013 in gebruik genomen.'' bron: maasvlakte2.com
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
PFff.....dat zou wel balen zijn...nog een heel jaar....zolang al de horeca e.d. nog niet klaar is....willen wij er al best kiten hoor!
|
|
|
Dree
|
Tijdens de presentatie van het Havenbedrijf op 30 november stond opening sportstrand november 2012. Nog geen week later lees ik inderdaad ook mei 2013. Havenbedrijf heb ik zonet om opheldering gevraagd. Markus, bedankt voor de scherpte.
|
|
|
Dree
|
De soapserie 'Maasvlakte2' heeft weer een nieuwe aflevering gekregen dankzij de oplettendheid van Markus (thanks). Het Havenbedrijf heeft nog geen reactie gegeven maar wethouder Renier de Jong wel, die heeft overige wethouders en commissieleden geïnformeerd. Later meer tekst en uitleg.
|
|
|
|
Dree
|
Ondertussen contact gehad met het Havenbedrijf en de datum voor het openen van het sportstrand blijft staan op november 2012. Uiteraard moet het onderzoek uitwijzen of het sportstrand gelijk geopend kan worden met het Badgastenstrand zoals opgenomen in de motie van Renier de Jong.
Voor zover allemaal fijne Kerstdagen.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Was vandaag even op de ouwe sluf, ze spoelen daar havenslib oid uit, hartstikke goor. Spray die op mn lippen en ogen kwam brandde, vies chemisch smaakje. Update 26-12: Het was me al eerder opgevallen dat het water daar verkleurd was - een maandje geleden was het helemaal zilvergrijs, ook heel bizar - maar dit chemische goedje lijkt me niet de bedoeling. Een punt van zorg is dat het met opkomend tij precies uit die plek over de banken spoelt waar die vogeltjes hun buikje rond eten omdat wij daar niet kiten (Oostvoornse slikken). Wat ook niet zo prettig was dat ik na het kiten een branderig gevoel op m'n gezicht bleef houden. Het water op Oostoorne vond ik ook anders van smaak dan normaal (je krijgt wel eens wat binnen...) Ik zeg BAH! Op de luchtfoto zie je een pijpleiding liggen waar het duidelijk uit komt. Een beetje 1960 methode om van je zooi af te komen. Heeft iemand een idee wat dat voor goedje is?
|
|
|
|