HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Strand Horst is goed te doen voor beginners, de temperatuur alleen niet
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Als gevorderde moet je nu wel 3x nadenken om te gaan kiten. Een droogpak heeft ook grenzen, en zeker voor een beginner is het nu onverantwoord koud. Tevens grote kans op aanvriezen van kitelijnen en bar. Niet doen!
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
temperatuur gaat tegenvallen, ik heb zelf ook droogpak, schoentjes, handschoentjes en cap. Maar met deze temperaturen blijft het koud. En ook gaan, zoals Michiel al aangeeft, al je lijnen/safetysystemen vastvriezen door opspattend water. Voor een beginner dus niet te doen ! Daarnaast ligt Horst nu nog vol met ijs, dus is het sowieso niet te doen.
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Was overigens vandaag in Limburg en daar sneeuwde het al redelijk. De wegen waren behoorlijk glad. Denk dat dit morgen ook over ons land heen trekt dus ik ga iets anders doen.
|
|
|
matje75
Geen avatar
Logs: 0 | 35 uur
|
dank voor jullie input, ga morgen wat anders doen.
zit trouwens altijd in limburg, maar hier valt het wel mee met de sneeuw.
ps: vastvriezende safety's en ijs op het water was voor mij de druppel. (Temperatuur kun je je grotendeels op kleden.)
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
wie gaat er morgen mee kiten, Maasvlakte.
Wat moet je met oost op de maasvlakte doen?
|
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Correct, zolang die wzw blijft en niet te veel regen ga ik er heen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Nou dat gaat je vies tegenvallen, de windrichting is nu al pal oost.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
dat is jammer, volgende keer beter dan.
Ik hoop van harte hoor dat die de goede windrichting gaat waaien maar ik ben bang van niet.
|
|
|
tgroot
|
ik zie ook zw op sluf morgen , als het morgenvroeg nog zo is ga ik ook !
|
|
|
tgroot
|
Wind wel west maar veels te zwak, zoals inderdaad in de lijn der verwachting lag. Hoop doet leven, zeker na bijna 2 maanden niet kiten. langste periode in de dik 2,5jaar dat ik kite
|
|
|
BdB
|
horst is ook niet veel, morgen wordt het voor mijn te koud. Helaas moet ik nog even wachten
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Mijn excuses, ik had niet verwacht dat de wind nog naar west zou draaien. Ook omdat verschillende weer-sites gister dit niet aangaven.
|
|
|
schepers
|
Iemand zin om morgen middag naar ouddorp te gaan? Ik vertrek vanuit andelst.
|
|
|
BdB
|
Iemand nog plannen voor het weekend ik sta te springen....
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Iemand nog plannen voor het weekend ik sta te springen....
Zondag Mirns mits de wind goed blijft! Een testdag sla ik niet snel over.
|
|
|
BdB
|
Oe dat is inderdaad mooie optie
|
|
|
schepers
|
Ik ben morgen te vinden op de slufter. Ben erg benieuwd naar Mirns!! Is het daar niet altijd super druk?? Lijkt me wel een mooie spot! Zal daar ook eens een keer heen gaan.
|
|
|
BdB
|
mirns is morgen beter te doen dan de slufter denk ik komt puur door de windrichting
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
mirns is morgen beter te doen dan de slufter denk ik komt puur door de windrichting
De Slufter is morgen prima qua windrichting, Mirns uiteraard ook. Maar op beide spots zal het gewoon druk zijn helaas.
|
|
|