|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Haha mooi , volgende keer met een loop
|
|
|
tgroot
|
om dit nou met ruben lenten te vergelijken?
maar leuke actie!
|
|
|
|
Blaze 520
|
Moet je wel zeker zijn van je zaak.... zeeer gewaagd zo dicht bij de pier, maar verder leuke jump
|
|
|
martimor
|
haha, top morres en was wel aardig freaky dcht bij de dijk
|
|
|
Morres
|
ja, dit was 1e sprong, wilde zeker weten dat ik maximale afstand kon halen, maar zoals je zien was er niet zoveel aan :+ de 2e keer ging ik nog verder en hoger overheen, die staat op foto. Vanmiddag mini interview gedaan voor de lokale kwaliteits zender.. Havendienst was minder blij, maar dat zijn zure apen hahaha, was weinig tot geen havenverkeer, mn maatje die filmde, Lars, hield in de gaten, mocht er wel iets aankomen.
|
|
|
KappuhH
|
Onverantwoord! Laten we diegene die springt opsporen en verplicht met Gaastra kleding laten lopen, voor straf! Foei!
|
|
|
Morres
|
en schoenen!
|
|
|
|
|
|
|
lodewiekus
|
ik vind het een te gekke actie. dat het gevaarlijk is tja..hoort er nu eenmaal bij. tis ook een een xtreme sport. en de condities waren nu eenmaal zo,dat deze sprong mogelijk was.dus..... Doen! je moet je grenzen nou eenmaal verleggen om vooruitgang te veroorzaken! ja toch.
|
|
|
|
Morres
|
water stond ook wel lekker hoog of niet
Ja, heel hoog, was toen niet eens hoog en toch al stukken hoger dan regulier hoog water(snap je het nog )
|
|
|
|
Geronimo79
|
Hahaha Gaaf Morres! Leuke sprong wel laag voor jouwn doen ^^
En als een echte pro met zn gaastra logootje in beeld ^^ echt top!
|
|
|
AirtimeEddy
|
Onverantwoord en zeker van jou Morres je hebt een voorbeeldfunctie!
Nu gaan wij dat ook de hele tijd doen!!!!!!!!
|
|
|
[Pepper]
|
Nice! Wat ik vooral aardig vind: door iemand z'n uitlatingen op het forum vorm je voor jezelf een bepaald beeld van een persoon. Als je die persoon vervolgens "real life" ziet blijkt je beeld nooit te kloppen. Valt ook in dit geval weer mee/tegen* * naar eigen smaak doorhalen ....
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Helemaal mee eens! Ik dacht ook heu? Is dat nou dé Morres? Ik dacht alijd nog even en hij doet een keer mee om wereldkampioenschappen maar weet nu waarom ik zo lang heb gewacht..voor niks..
Maar wel leuk filmpje
|
|
|