feddomw
Gast
|
2 struts, niet handig i.vm. relaunch. Middenste panel wil wel eens "verzuipen" omdat er geen strut zit.
Op zich geen ramp, maar als het een les/school kite moet zijn lijkt mij herstartbaarheid een cruciale factor, no?
|
|
|
tgroot
|
Ik ga ervanuit dat zij dat ook hebben geweten bij de ontwikkeling . . . . zie wel behoorlijk wat zeillatjes om dat denk ik te voorkomen. Voordeel lekkere lowend . . .
eerst maar eens varen met dat ding
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
PC Hooftstraat mensen zullen het wel kopen want het is een Naish. Zal wel geherpositioneerd worden als de wave kite.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
PC Hooftstraat mensen zullen het wel kopen want het is een Naish. Zal wel geherpositioneerd worden als de wave kite.
en dat zegt de Belg die met tweedehands troep voor een PC Hooft prijs mensen probeert te tillen... Hou toch je kaak man. Naish, ozone, f 0ne, sling shot, liquid force, rrd, gaastra, best, cabrinha, nobile, north, blade, gin, flexifoil enz.... die prijzen ontlopen elkaar niet heel veel... Behalve switchkites... die hebben geen tussen personen.
|
|
|
2ndlife
|
Heerlijk dat ik mijn boodschappen doe op de PC. Ik zie er de laatste tijd wel veel mensen lopen die er ook graag zouden kopen maar op 1 of andere manier niet kunnen.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Zie ik daar nou een North zeillatje....... En aan dat belgisch zeikwijf maak ik geen woorden meer vuil En Marc, volgende keer ALLE foto's plaatsen aub
|
|
|
chico
|
De logistiek van Naish kites gaat middels een BMW (met M onderstel). Zo lkkr om met de BMW met een subtiele Naish sticker door de PC rijden. Belgische meiden willen dan altijd een rondje met me mee rijden.
|
|
|
Eagle-Jan
|
De logistiek van Naish kites gaat middels een BMW (met M onderstel). Zo lkkr om met de BMW met een subtiele Naish sticker door de PC rijden. Belgische meiden willen dan altijd een rondje met me mee rijden. FIAT punto doet het anders ook gewoon prima hoor...
|
|
|
Morres
|
en dat zegt de Belg die met tweedehands troep voor een PC Hooft prijs mensen probeert te tillen... Hou toch je kaak man. Naish, ozone, f 0ne, sling shot, liquid force, rrd, gaastra, best, cabrinha, nobile, north, blade, gin, flexifoil enz.... die prijzen ontlopen elkaar niet heel veel... Behalve switchkites... die hebben geen tussen personen. Gaastra en Best zijn toch echt wel een stuk goedkoper hoor. Verkoop advies scheelt al, maar 'echte' prijzen nog meer.
|
|
|
Eagle-Jan
|
en dat zegt de Belg die met tweedehands troep voor een PC Hooft prijs mensen probeert te tillen... Hou toch je kaak man. Naish, ozone, f 0ne, sling shot, liquid force, rrd, gaastra, best, cabrinha, nobile, north, blade, gin, flexifoil enz.... die prijzen ontlopen elkaar niet heel veel... Behalve switchkites... die hebben geen tussen personen. Gaastra en Best zijn toch echt wel een stuk goedkoper hoor. Verkoop advies scheelt al, maar 'echte' prijzen nog meer. ik heb ff gecheckt op verschillende sites... Naish park vs Jekyll 2012... Scheelt ongeveer 3 tientjes... Dusss
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Feit is dat op een aantal andere merken in de regel meer korting te bedingen is, omdat Niash gewoon super verkoopt Maar dat doet niets af aan het materiaal. Super ontwikkeling dit, nadat Airush vorig jaar met de one (1 strut) kite kwam Wat feddowm zegt klopt voor vele - even - gestrutte kites, maar wat tgroot al opmerkt kan ik mij ook niet voorstellen dat de ontwerpers van de Naish kites daar geen rekening mee gehouden hebben. En ze zetten het echt weg als leskite in de markt! En inderdaad wellicht ook een prima wavekite, welke Naish natuurlijk al heeft met de Park! Afwachten totdat hij te testen is, ik ben wel benieuwd
|
|
|
Morres
|
Feit is dat op een aantal andere merken in de regel meer korting te bedingen is, omdat Niash gewoon super verkoopt Heeft meer met inkoopprijzen te maken
|
|
|
Eagle-Jan
|
Feit is dat op een aantal andere merken in de regel meer korting te bedingen is, omdat Niash gewoon super verkoopt dat weet jij dat weet ik... maar elke leek/beginner die naar een winkel gaat krijgt de hoofd prijs voor zn kiezen...
|
|
|
Morres
|
mja, beginners kunnen ook ff googlen, kom je er snel genoeg achter. Hoofdprijs is niet heel erg, meestal gaat er toch icm board/wetsuit echt wel wat af, maar als er maar goed en eerlijk geadviseerd wordt
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zie ik daar nou een North zeillatje....... En aan dat belgisch zeikwijf maak ik geen woorden meer vuil En Marc, volgende keer ALLE foto's plaatsen aub Sorry mijn excusses, heb er half overheen gekeken omdat ik naar de kitespot moest.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Sorry mijn excusses, heb er half overheen gekeken omdat ik naar de kitespot moest. Dat jij DIE foto over het hoofd ziet ??? O ja, het is Susi niet hè...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Als het Susi was geweest had ik die misschien ook niet meer gekopieerd. Dat antwoord moet ik je schuldig blijven.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Lekker wijffie hoor...!!! Whoop Whoop.
Ow ja, en die kite gaat wel hahahaha
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Al meer nieuws? waar en wanneer testbaar?
Kwam via google wel wat resultaten tegevan mensen die hem via naishnation in florida haddem getest. Maar wil het graag zelf proberen.
Heb nu een park 10m, en daar moet nog wat bij binnenkort,.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Volgens mij zag ik er vorige week mee gelest worden @workum. Kan het mis gezien hebben maar weet het bijna zeker, weet niet welke school het was.
|
|
|
|
rocket man
|
2 struts, niet handig i.vm. relaunch. Middenste panel wil wel eens "verzuipen" omdat er geen strut zit.
Op zich geen ramp, maar als het een les/school kite moet zijn lijkt mij herstartbaarheid een cruciale factor, no?
Als je op zee vaart heb je zeker een middenstrut nodig. Dat zeil blijft behoorlijk "plakken" op het water als er een golf overheen is geweest.
|
|
|