feddomw
Gast
|
Nog nooit zo'n ding live gezien Evan, weet ik veel. Is zo'n ding niet over de hele lengte dezelfde dikte? Mijn kite is toch ok overal even dik? 50cm is toch niet zo debiel veel, dat ik dat dacht?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
We hebben het over de dikte, niet over de lengte van LE tot TE. Denk dat een flysurfer gemiddeld zo'n 30cm dik is.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
LOL stelletje 'zotten' zijn jullie.. Een of andere professor op marktplaats zet zijn linker wijsvinger een (kubieke?) cm te ver naar rechts en jullie gaan gelijk uitpuzzelen of er misschien wel een kite is die 10M3 groot is.. LOL
|
|
|
|
geloof68
|
..... wordt aangeprezen als een soort studiemaatje?!!??
|
|
|
|
|
|
Peer
|
Mee eens dat het verdacht is, dacht het ook toen ik het zag. Niet aan gedacht hier te posten, .. goed idee Pallo..
Wanneer je nl. niet weet/ziet dat het een underground is en in plaats daarvan afgaat op een stickertje ben je mogelijk/waarschijnlijk geen echte kiteboarder... Dus mogelijk eerder een afgehaakte beginner of iemand met een 'vondeling'...
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik word trouwens helemaal knetter van dat gespam van al die shops op marktplaats.. Blij dat dat hier op KH niet kan/mag. Jammer dat de meeste (particuliere) verkopers niet ook hier hun spul aanbieden.
Bestaat er toevallig niet een "filter website" voor marktplaats?
|
|
|
feddomw
Gast
|
MP gaat helaas dezelfde kant op als eBay, dat de eerste 100 aanbieders niet meer particulier zijn maar profi handelaren.
|
|
|
Peer
|
Ja dat is heel irritant en doet afbreuk aan de functie ervan.. We kunnen er maar één ding aan doen om MP 'schoon' te krijgen, nooit op die betaalde advertenties klikken.. Wanneer het niets oplevert houden ze vanzelf op met daar adverteren....
Haha Karel, een gat in de markt(plaats) een filter marktplaats website....
|
|
|
pallo
|
Op hanglos zag ik iemand die zijn underground styx is verloren. Als ik me niet vergis is dit een styx right? Heb even een berichtje in zijn topic gezet.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Volgens mij een FLX. Althans dat staat er op....
|
|
|
|
tgroot
|
had hem een berichtje gestuurd, bodemprijs was 90 euro flx uit 2011 als ik me niet vergis, lijkt me niet echt reeel advertentie is reeds verwijderd zie ik , hoop dat ie bij de eigenaar terug is
|
|
|
|
|
Peer
|
De adverteerder kan niet eens lezen wat er op zijn eigen kites staat! 3 x fuel ..
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
MP gaat helaas dezelfde kant op als eBay, dat de eerste 100 aanbieders niet meer particulier zijn maar profi handelaren.
Komt binnenkort een nieuwe marktplaats aan, waarbij het aanbod tussen particuliere aanbieders en profi handelaren gescheiden wordt.
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Die gast blijft het ook proberen. Als het mooier weer word komt er vast wel een beginner zonder kennis bij hem langs. Heeft dit koude weer toch nog een voordeel
|
|
|
wazzaah
|
Zo'n bar is wel handig hoor zou em zo kopen, makkelijk selflaunchen
|
|
|
|