Je gaat toch niet voor nkv stemmen als er ook een stichting voor gehandicapte kindjes bij zit die blijkbaar de camper kan gebruiken.....
Da's voor mij ( ff geheel op persoonlijke titel) een eigen keuze. Je kunt op deze manier bijvoorbeeld bij ieder biertje wat je drinkt je af gaan vragen of dat geld niet beter besteed had kunnen worden. Je kunt daarbij natuurlijk ook als importeur gaan zeggen dat alles wat je boven het "bijstandsniveau" ontvangt afdraagt aan gehandicapte kinderen, mensen in nood , kinderen die dood gaan van de honger ( op het moment dat je dit leest) of een hele andere hoek: jouw of misschien wel mijn opa / oma die nu naar de wc moet maar met een luier omzit omdat er geen geld is voor personeel enz enz
Als je nu alles wat je meer verdiend dan bijstandsniveau afdraagt aan gehandicapte kinderen of ( misschien nog wel veel beter) al die hongerdood stervende kinderen. Dan heb je een punt.
Dan ga je alles op de fiets / openbaar vervoer doen. Hang je niet meer aan een vlieger ( dat geld investeer je immers in gehandicapte kinderen) , ga je in je vrije tijd wandelen met oude van dagen , help je ze met douchen of maak je daar gewoon eens een praatje ( dat kost helemaal niets , in euries dan) Iedereen heeft daar zijn/haar eigen keuze. Waar leg je de grens. Om nu maar meteen een statement te maken en dat aan te nemen als algemene waarheid gaat voor mij te kort door de bocht.
De zorg voor minderbedeelden , gehandicapten , ouderen enz enz zou door onze overheid goed moeten zijn gewaarborgd. Daar betalen we met z´n allen een beste bak belasting voor. Als onze overheid, onze bestuurders er geen geen enkel probleem mee hebben dat bijv het EU parlement iedere maand van Brussel naar Straatsburg verhuist enz enz , is er niets mee als ik iets van het NKV ondersteun.