Rutger113
Logs: 0 | 8 uur
|
Het was net te doen Robin, 's ochtends nog een knoop of 17, later werd het alleen maar minder..... Voor een eerste keer wel weer lekker om in te komen, maar volgende keer iets meer wind graag!!!
|
|
|
Richard Hut
Geen avatar
|
Was een redelijke dag. Geen spijt dat ik gegaan was. Ik was diegene die met zijn Airush kite regelmatig crashte.
Greetz.
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Was een redelijke dag. Geen spijt dat ik gegaan was. Ik was diegene die met zijn Airush kite regelmatig crashte.
Greetz.
En ik de blauwe Warroo Wind werd inderdaad minder gedurende de middag maar alsnog is het me gelukt om een lang stuk te varen was TOP!
|
|
|
Richard Hut
Geen avatar
|
Zijn er nog mensen die donderdag gaan als het een beetje waait? Is het daar goed te doen met noorden wind aangezien die voorspeld wordt?
Greetz
Richard
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Zijn er nog mensen die donderdag gaan als het een beetje waait? Is het daar goed te doen met noorden wind aangezien die voorspeld wordt?
Greetz
Richard
Volgens mij kan je wel kiten met noord/n-o.. Alleen is het wel aflandig. Heb nog nooit met noorder wint daar gevaren/geoefend
|
|
|
Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Je kan wel varen met Noord tot Noord Noord Oost op het autostrand. Is schuinaanlanding. Wel erg vlagerig doordat de wind over de maasvlakte (land) komt. Er zitten dan 2 windgaten op de vaarroute. NoordNoordWest is nog erger. Met niet al te harde wind te doen. Maar laat je niet verrassen door de vlagen als het boven de 20 knopen is.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
en als het hoog water wordt niet te ver uitvaren want je kan ook op oostvoorne enorm in de shit komen..... ik heb het zelf vaak genoeg gezien; mensen honderden meters uit de kust zien dobberen....
|
|
|
Splitrr
|
Dus zou het morgen kunnen? Dichtbij de kust blijf ik altijd... Edit: wind is na beneden bijgesteld
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Bij het kopje spots kan je ook zien met welke wind je ergens kan varen. Helaas moet ik het de komende tijd van de weekends hebben. Nu maar hopen dat er de komende weekends wind is.
|
|
|
|
|
dolkie89
Logs: 0 | 4 uur
|
nee de betaalde versie van windfinder op de phone Edit foto sorry niet gezien dat die op KM/h stond
|
|
|
|
DNA
|
Hi, Zijn er nog (beginners) die van plan zijn om aanstaande zaterdag ( 4 mei) bij Oostvoorne gaan kiten??
greetz,
Dick
|
|
|
|
Splitrr
|
Idd, als er wind staat dan wel.. 12/13 knopen is net te weinig voor mij
EDIT: Zo als het er nu uitziet dan wel
|
|
|
Robin73
|
Als er wind staatben ik er. Maar wat Splitrr zegt. Het moet wel wat meer gaan wapperen. Pas bij 15 knopen vind ik het de moeite.
|
|
|
kvs
|
Ik wil 't met de wind zoals ie nu voorspeld is (14 knopen, vlagen tot 19) zeker wel proberen morgenochtend. Zijn en nog mensen die uit Utrecht mee willen rijden? PM me dan even.
|
|
|
Splitrr
|
Ziet er goed uit voor morgen. Als dit vanacht om 12 uur nog steeds zo er uti ziet, en 10 uur s'ochtends ook dan ben ik er rond half 12 - 12 uur Op moment van schrijven is dit 16 knopen, naar 22 knopen met windvlagen. (windfinder) Zou het dan toch morgen kunnen?
|
|
|
dolkie89
|
Ziet er goed uit voor morgen. Als dit vanacht om 12 uur nog steeds zo er uti ziet, en 10 uur s'ochtends ook dan ben ik er rond half 12 - 12 uur Op moment van schrijven is dit 16 knopen, naar 22 knopen met windvlagen. (windfinder) Zou het dan toch morgen kunnen? Voor mij geld het zelfde
|
|
|
Robin73
|
De wind ziet er goed uit. Als het zo blijft ben ik morgen zeker van de partij. Lekker de 12 uitlaten.
|
|
|
|
Robin73
|
Weet je zeker dat het deze keer wel knopen zijn Morgen gelijk mijn nieuwe pak uitproberen. Ga ook even een boardje bij Eurofun lenen om uit te proberen. Ben benieuwd.
|
|
|
dolkie89
|
Weet je zeker dat het deze keer wel knopen zijn Morgen gelijk mijn nieuwe pak uitproberen. Ga ook even een boardje bij Eurofun lenen om uit te proberen. Ben benieuwd. Ja heb hem nu op knopen gezet k wil misschien eerst nog effe langs zevenhuizen effe op de 2e handsbeurs gleuren. maar zo als het er nu uit zie ga k zeker voor de eerste keer dit jaar weer kite
|
|
|