Vinni
|
Dude.. dat is wel de meest slechte reden die ik ooit in een groen groen groen groen knollen knollen land heb gehoord om boots te gaan varen
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Dude.. dat is wel de meest slechte reden die ik ooit in een groen groen groen groen knollen knollen land heb gehoord om boots te gaan varen Haha ik vind het eigenlijk best wel een goede . Mij gaat het iig niet meer gebeuren, en btw...die stijl van varen gaat me ws wel bevallen . Heb er altijd al last van gehad dat pads/straps te los zaten bij mij...vind ik niet prettig.
|
|
|
Kevin
|
Uhh de reden om boots te varen is dat je wakestyle tricks wilt gaan doen en niet omdat je moeite hebt met je board aan je voeten te houden!!
|
|
|
Jeffro
|
Volgens mij bepaal ik de reden om boots te gaan varen jongens . Graag on-topic & vragen beantwoorden.
|
|
|
Kevin
|
Ja maar geef mij een reden waarom t fijner zou zijn met boots? Heb je wel eens met boots gevaren??
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
In de golven met je kite in het water is het lastig zwemmen met boots, niet doen dus... Boots zijn voor vlakwater/chop of een rustige zee.
|
|
|
Vinni
|
Ik probeer je alleen maar voor een miskoop te behoeden want ik denk dat het varen op boots je zwaar tegen gaat vallen. Ik zou het eerst eens proberen voor dat je boots gaat kopen. Wat is je niveau eigenlijk? Dat is ook wel iets om mee te nemen. 132 is denk ik iets aan de kleine kant.
|
|
|
Jeffro
|
Ja maar geef mij een reden waarom t fijner zou zijn met boots? Heb je wel eens met boots gevaren??
Omdat je dan vast zit aan je board & het niet zomaar mogelijk is dat er bv één van je voeten losschiet en dat voor gevaarlijke situaties gaat zorgen (ontwrichten van enkel/knie). Ik heb helaas nog niet met boots kunnen varen, ben sinds vorige vrijdag m'n board kwijt & sindsdien drastisch op zoek naar 'n test . Dus als jij boots hebt....
|
|
|
Jeffro
|
Ik probeer je alleen maar voor een miskoop te behoeden want ik denk dat het varen op boots je zwaar tegen gaat vallen. Ik zou het eerst eens proberen voor dat je boots gaat kopen. Wat is je niveau eigenlijk? Dat is ook wel iets om mee te nemen. 132 is denk ik iets aan de kleine kant.
Aaah ok, sorry dat kon ik niet uit je reactie opmaken . Niveau is gewoontjes springen, wat backroll's, nose slides...
|
|
|
Vinni
|
Het geen dat ik je op je hart wil drukken is om het eerst eens te proberen Nose slides gaan niet zo goed met boots. Bedenk je ook dat altijd vast zitten aan je board ook nadelen heeft.
|
|
|
El Banditos
|
ff serieus dat is toch niet de reden om boots te gaan nemen . Leer gewoon knetter goed bodydraggen, zoek goede pads waar je voeten lekker in steken en je jezelf lekker vast in kan zetten.
Bespaard je een hoop geld.
Wil je nou toch iets anders dan pads kijk dan is voor de slingshot joint, zit beetje tussen pad en boots in.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
* Even wroeten in Jeffro's geschiedenis...... http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=41080.msg573768#msg573768Oftewel, je bent nog maar net een jaar aan het kiten en wilt nu boots gaan varen omdat je zo vaak je board verliest. In dat geval kan ik me alleen maar aansluiten bij de adviezen hierboven om er dan uitdrukkelijk NIET aan te beginnen in dit stadium. Zeker niet voor iemand die maar 30-40x vaart op een jaar, gezien je sessielogs. Je board aan je voeten of in de buurt houden tijdens een crash is ook iets wat je kunt leren. Maar daarvoor zul je eerst moeten leren crashen op een manier waarbij je nog steeds alles om je heen in de gaten kunt houden. Daarnaast zul je met meer ervaring ook minder snel je board echt verliezen, hoe los je straps ook zitten.
|
|
|
Morres
|
ssssst evan, straks maak je weer mensen boos :+
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kan ik er wat aan doen dat men boos wordt van de waarheid.
|
|
|
|
Jeffro
|
is een board leash niks voor je????
lol nee ben geen duitser met een doodswens . Voor mij mag er een slotje op want m'n board is gevonden
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
lol nee ben geen duitser met een doodswens . Voor mij mag er een slotje op want m'n board is gevonden Nice!! waar was ie aangeland!?!?
|
|
|
Jeffro
|
lol nee ben geen duitser met een doodswens . Voor mij mag er een slotje op want m'n board is gevonden Nice!! waar was ie aangeland!?!? Ergens aan de rand van het vogelgebied (= begin strand) @ oostvoorne
|
|
|