Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wijk natuurlijk, de redenen zoals hierboven genoemd en redelijk centraal, gratis parkeren en met de Aloha een prima horeca gelegenheid.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Is dat niet waar je geen spullen op het strand kan laten liggen? Slufter natuurlijk! Daar is de site ook letterlijk geboren
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wijk is natuurlijk een prima kiteplek maar dan moeten we wel beveiliging in huren die de auto's in de gaten gaan houden... Ik ga niet stemmen want ik vind alles best en kan overal varen, heb natuurlijk wel een voorkeur maar dat maakt niet uit.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Wijk natuurlijk, de redenen zoals hierboven genoemd en redelijk centraal, gratis parkeren en met de Aloha een prima horeca gelegenheid.
met nadruk op redelijk want dan kun je beter nog ietsje naar beneden zakken op de kaart.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Waar blijven alle zuidelijke kiters, of zijn we teveel verdeeld over alle spots om tegen Wijk op te boksen?
|
|
|
berttt
|
Waar blijven alle zuidelijke kiters, of zijn we teveel verdeeld over alle spots om tegen Wijk op te boksen?
Telt jouw stem niet voor 10 fzo
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Toch maar gestemt en uiteraard op de Slufter. Misschien iets minder voor het opzetten van een event maar je hebt alles op die spot! En met een paar mods en vrijwilligers kan dat best goed komen.
|
|
|
|
tjoep
|
Slufter!!!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Valt wel mee bij de pier met die autoinbraken, gebeurd meer bij de bunker buiten het seizoen. Bij de pier zijn altijd wel dagjesmensen/vissers waardoor er minder gejat wordt.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Slufter, met als uitwijk Maasvlakte II westpunt, Oostvoorne en Oostvoornse meer - veel windrichtingen bij elkaar. En we verwelkomen iedereen die er nooit geweest is graag.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Maastricht, ...... mooiste plein van Nederland,... Andre Rieu ....... Bright sight of life ... Brands bier ...... echte vlaai .... geen files ..... en doe anders maar Slufter.....
|
|
|
|
dolkie89
Logs: 0 | 4 uur
|
Heb oostvoorne gestemd, maar slufter is ook goed ik ook maar puur omdat ik nog nooit daar ben geweest. (weet ook niet of ik kan die dag)
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
De combinatie Slufter/Maasvlakte II heeft kitesurf mogrelijkheden bij zowat alle windrichtingen: zuid-oost, zuid, west, noord-west en noord - en je hebt maar 1 weg langs alle stranden zodat je niet kunt verloren rijden en het evenement missen.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
mee eens, maar je hebt er geen ruk verder. geen strandtent,toilet,o.i.d. als de wind weg of tegenvalt wat dan? tikkertje spelen? sta je daar met 75 man of meer! dan maar naar Wijk of Bdam. lijkt mij....
|
|
|
joosie
|
Wijk aan Zee is gezien vanaf Groningen of Zeeland ongeveer het midden van de nederlandse kust dan zou het wel zo makkelijk zijn voor alle kiters ongeveer op het midden te gaan ziten waar je van beginner tot vergevorderde kan kiten, ook een groot breed strand en genoeg parkeer gelegenheid en de aloha strand-tent voor een mooi feest
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Ik mis Mirns, Workum, Lauwersoog...
|
|
|
walter