Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Het lijkt verdomd echt... zou het ook kunnen zijn , waarom niet?
de surfer zelf weet het zelf niet eens op dat moment.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
... vanwege t blaadje waaruit t artikel komt maar idd t kan ook eggi zijn. Kan zelfs in onze zoute wateren gebeure
|
|
|
Den411
|
Daar wordt je niet zo vrolijk van
|
|
|
feddomw
Gast
|
Wie heeft z'n GoPro zo ooit vastgehad dan?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
linker polsbandje... zeer wss regular
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Wat een schatjes zijn het toch hè?! nOT.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Waar is die GoPro footage dan? Alleen een still kan ik vinden op die website, of mis ik iets? Verder als ik naar de berichten in de rechter balk kijk verwacht ik niet echt serieuze journalistiek op die website....
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
... vanwege t blaadje waaruit t artikel komt maar idd t kan ook eggi zijn. Kan zelfs in onze zoute wateren gebeure kwestie van tijd inderdaad, ze zijn op ter hoogte van Bretagne gespot, heerlijk die global warming!
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Lijkt mij seiously fake. Surfer zit naar voren, dus camera moet linksachter van zijn board zitten. Nope.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
zittend op je surfplank, met je gopro in je hand, ok, maar dan is je hand echt niet zo ver achter je voet, dan moet je bijna liggen op je board, op je rug...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@ couchkiter en Jarno: wss nog nooit gesurft ... Als je in de golven wacht op je volgende setje en net naar buiten kijkt en er komt net een neiuwe golf onder je door dan gaat de neus omhoog en moet je je evenwicht bewaren: Kijk ,aar naar het rechterbeen die naar voren gaat en de rug die naar achteren leunt (evenwicht zoeken)... Denk maar aan het zitten op een rodeopaard... Is dus verder nix mis met de houding/positie van surfer camera wordt bij golfsurfen vaak om de voorste pols gedaan (in dit geval een regular surfer...)
|
|
|
|
tgroot
|
Zijn rechter voet is al erg slecht te zien omdat ie verder van de go pro af is als zijn linker. Maar de haai staat er prima op . . . . .
Ben ik nou te kritisch of?
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
@aloha, sorry, ik (golf)surf al een jaar of 10 :-)
als zijn neus omhoog zou gaan, zou hij naar voren leunen en niet naar achteren, dus je theorie gaat niet op, als je nou had gezegd dat zijn neus weer omlaag zou gaan (bij het wegrollen van de golf, achter je) dan zou het beter kloppen, maar daar is het meestal niet zo stijl dat je werkelijk met je handen achter je in het water zou moeten zitten.
|
|
|
|
|
|