Verloren Kiteboard Brouwersdam/ Renesse 8juli

Bbee

Geen avatar

Juli 09, 2013, 09:21:32
edit2Rapporteer  
Gisteren ben ik na een ongeluk met een andere kiter mijn board verloren op Brouwersdam .
Aangezien het al iets verder op het water was, kan het zijn dat het board ook afgedreven is richting Renesse Strand. De wind was N/NO.

Ik ben nog langs de Dam gelopen, maar heb niets gevonden.
Het is een Brunotti Cherry Blossom 2011 – 130x38. Kleuren Bruin, wit blauw, roze.

Ik hoop dat iemand hem gevonden heeft. Stuur me dan alsjeblieft even een berichtje.
Super bedankt!

Bianca

Reodude

Antwoord #1 Juli 12, 2013, 20:15:19
edit2Rapporteer  
Beste Bianca,
Gelukkig is alles goed afgelopen, ik heb een blonde jongen, een boardje aan het strand zien brengen, tijdens jouw voorval. Ik draaide net terug naar open zee....het leek me een plankje met veel wit...kon best een YP geweest zijn.
Ik hoop dat je vlug je boardje terug bekomt!

Ik ben alle dagen aan de Bdam, ik hou mijn ogen en oren open.

Succes alvast!
Bbee

Geen avatar

Antwoord #2 Juli 15, 2013, 12:10:41
edit2Rapporteer  
Hoi!

De reddingsbrigade heeft hem uiteindelijk terug gevonden in Renesse Grin
Ik had mijn nummer bij hen achter gelaten met de vraag of dat zij mij konden bellen als er iets gevonden werd. Het is weer helemaal goed gekomen, maar heb toch snel even mijn nummer op mn board geschreven ;-)

Bedankt!
Groetjes
Marco B.
Moderator

Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #3 Juli 15, 2013, 12:47:12
edit2Rapporteer  
mooi om te horen.

KNRM kan vast nog wel een bijdrage gebruiken:
http://mijnactie.knrm.nl/acties/kitesurftips/kitesurfers-steunen-knrm/
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.