|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
ik had eerst een Mystic Shadow, die kreeg ik niet strak genoeg aangetrokken en kroop dus omhoog.. Maar ff kite laag en flink achterover hangen trok je 'm ook weer omlaag. Ging best prima eigenlijk Nu heb ik een Ion Apex gold. Die krijg ik wel superstrak aangetrokken, maar kruipt beetje bij beetje toch ook wel wat omhoog. Maar krijg ik niet meer naar beneden zoals bij die shadow..
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
ik had eerst een Mystic Shadow, die kreeg ik niet strak genoeg aangetrokken en kroop dus omhoog.. Maar ff kite laag en flink achterover hangen trok je 'm ook weer omlaag. Ging best prima eigenlijk Nu heb ik een Ion Apex gold. Die krijg ik wel superstrak aangetrokken, maar kruipt beetje bij beetje toch ook wel wat omhoog. Maar krijg ik niet meer naar beneden zoals bij die shadow.. Ik heb de Ion Apex uit 2012 en bij mij kruipt '' ie ook langzaam omhoog en gaat ook na een uur/anderhalf uur steeds losser zitten. Ik krijg 'em wel omlaag door de kite ff laag te houden en achterover te leunen.
|
|
|
Mojos12
|
Ik heb ook een mystic shadow . Kruipt ook wel omhoog maar je krijgt hem zo weer op z'n plaats .
|
|
|
Pieterr
|
Ik heb ook een Apex '12. Deze blijft uitstekend zitten. Heb wel gemerkt dat bij mij het lichaamsgewicht direct bepalend is over de positie van de trapeze. Maw: hoe lichter, hoe beter de trapeze blijft zitten .
|
|
|
rsnn
|
Ik heb de ION Nova 2012 (dames trapeze), deze is gelijk aan de ION Apex 2012 (heren). Ik heb de trapeze gekocht, omdat ik een beetje holle rug heb én de ION trapeze de enige is die voldoende steun bied. Tevens heb ik hetzelfde probleem als RonaldFX, hoe strak ik de trapeze ook aantrek, bij een val schiet ie wel omhoog (gelukkig niet heel veel). Af en toe moet ik m dus eventjes naar beneden schuiven.
|
|
|
Iw@n
|
Ion apex seleft 2013 zit als een huis
|
|
|
|
BaSS
|
Ion Apex Gold, maar de straps willen nog wel eens losser gaan zitten, vage constructie met die metalen "bekken" ..
|
|
|
|
rsnn
|
Die metalen clipjes heb ik ook op m'n ION zitten, de verkoper noemde het een 'vrouwvriendelijk' systeem, haha. Bij mij zit het overigens als een huis, de straps blijven super strak zitten.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Session I van Ocean Rodeo. Deze trapeze heb ik al jaaaaaaaaren en hij wil maar niet kapot gaan .... zo blijf ik met deze overjarige meuk zitten Deze heuptrapeze wordt met straps geleverd die je eraan kunt laten zitten maar natuurlijk ook eraf kunt halen. "Omhoogkruipen" is dus totaal geen issue .... Ergonomisch is het een toppertje want ik vaar al jaren probleemloos met een extreem problematische rug/nek ..... dat was daarvoor wel anders .... In de outlet van Stormchaser ligt een Session II in de aanbieding ....
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Warrior 3, blijft prima op z'n plek zitten. Sowieso vind ik dat bandje wat je bij mystic aan de onderkant van je trapeze hebt ideaal, je spreaderbar blijft daardoor netjes zitten.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het is allemaal persoonlijk dus aan al deze informatie heb je dus niks...
Gewoon passen in de winkel en er goed aan gaan hangen, Eurofun heeft veel merken liggen dus ik zou daar eens een kijkje gaan nemen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Had hiervoor mystic shadow, erg licht en het 2e bandje onder de haak is zeker wel lekker dat ie op ze plek blijft..vond hem alleen niet zo comfortabel.
Nu Ion Apex, lekker zacht dus heel comfortabel maar wel wat zwaarder als de shadow, je merkt zowat niet dat je hem om hebt.
Passen is het beste maar zou de Ion zeker aanraden.
|
|
|
BaSS
|
Het is allemaal persoonlijk dus aan al deze informatie heb je dus niks...
ah.. bedankt he! Ik heb kort een andere trapeze gehad (mystic geloof ik), maar daarbij wilde de spreaderbar nog wel eens in mn borstkas drukken bij een val. Bij de ION is dat heel stevig en kan hij vrijwel niet die "kantel" maken en heb ik dat niet meer meegemaakt. @rsnn misschien heb ik de manonvriendelijke versie!?!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wanneer je dan kijk naar een trapeze waarbij de spreaderbar bijna niet verplaatst moet je de trapezes van Prolimit en ION hebben.
|
|
|
Langbeest
|
Ion Apex Gold, maar de straps willen nog wel eens losser gaan zitten, vage constructie met die metalen "bekken" ..
Inderdaad, prima trapeze en zit heerlijk alleen de straps willen nog wel eens losser gaan.
|
|
|
Bluecupra
|
Hier ook een Mystic Warrior III
|
|
|
2cool
|
Warrior III
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Wanna.. echt een rot ding... met mijn figuur blijft hij echt niet zitten zeker vandaag niet i.c.m 19m racekite.
|
|
|
|
rsnn
|
Gewoon lekker in de winkel aan trapezes gaan hangen en kijken wat ´t lekkerste zit dus echt 100% zeker weet je het nooit, je merkt na een tijdje pas dat de trapeze zich echt vormt naar je rug (had ik teminste een beetje bij de ION), daarna vaart 't super comfi
|
|
|