|
|
|
|
|
kite2fly
|
De postduif is van stal gehaald Marc
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Very nice gaaf filmpje , is dat de Spook die lichtgrijze kite ?
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Toffe film, Goed ook dat de kites tijdens de sprongen erop staan, mis ik vaak in filmpjes.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Very nice gaaf filmpje , is dat de Spook die lichtgrijze kite ? Dat klopt helemaal.
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Gaaf filmpje!! Was die dag ook aan het varen op de zm en heb op gepaste afstand met bewondering naar jullie vliegwerk gekeken
|
|
|
|
|
tgroot
|
Lekker filmpje, was een heerlijk dag. Zian kites zijn kwa design niet mijn smaak, maar ongelofelijk wat vloog jullie hoog en hard door de lucht. Dus de vliegeigenschappen lijken me meer dan prima
|
|
|
|
KiteGuy
|
Lekkerrr hoor! Heerlijk vlak water zeg...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Met Maarten of Wouter aan een kite, zien de kites er allemaal goed uit.... Zelfs de Slingshot Rev 2008.
|
|
|
manofglass
|
welke zian kites waren dit?
|
|
|
kite2fly
|
In het filmpje zie je een aantal Zian Hantu's (de uiteindelijke naam voor spook) en een zwart/witte Aquila. Maar de opzet in deze is een filmpje met/voor iedereen dus Zeeko, Ozone, Gaastra, North etc zie je ook in vette actie. Komt ook vast nog een vervolg op deze "on the spot".
De jongens die je voornamelijk door het beeld ziet knallen zijn Hendrik, Jeroen, Ronald, Marc, Wouter, Maarten en Jesse. Yoram vaart ook nog langs en dan nog wat mensen van wie ik de namen niet ken.
|
|
|