bluebit
|
hehehehe. nice!!
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
haha stelletje dwazen. kijk wel uit. ja kikken .....maar niet ongevaarlijk ..... voor je het weet: ... verdraaide knie, ontwrichte schouder, open beenbreuk, gekneusde rib, dwarse laesie, schedelse basisfractuur, verstuikte enkel, gescheurde milt, geperforeerde maagwand, geklapte long ...... maar dat kan je tijdens een partijtje voetbal ook gebeuren ....... toch?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Hoe gekker, hoe beter! Stelletje mafketels Wanneer kunnen we de volgende verwachten? Kijk aub wel een beetje uit
|
|
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Nice! Maar het is eigenlijk een schiereilandje Walt0r... Met deze kiters ben ik niet zo bang dat het verkeerd af gaat lopen... Onkruid vergaat niet... bovendien kunnen ze meer dan aardig kiten...
|
|
|
riesie
|
Te gek filmpje!
|
|
|
Walt0r
|
Hahaha, mooie onefooters Welke spot is dit? Friesland, Tjeukermeer
|
|
|
martimor
|
Was Idd lekker dagje Friesland. Grappige spot tjeukermeer.
|
|
|
Peer
|
Alleen die vlagen zijn wel tjeukemeers ruk daar..
Ruk winden zeg maar.. volgende keer gewoon weer mirns..
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ze kunnen meer dan aardig kiten. Vs De vlagen zijn daar ruk... Peer wat klopt er niet in de conclusie van je dat, je niet zo bang bent dat het daar fout zou kunnen gaan?
|
|
|
Peer
|
Niet verder vertellen hoor E-J; Dat van die vlagen zeg ik alleen maar om te voorkomen dat alle mirnser kiters op het binnenwater komen kiten.....
En die vlagen kun je over het water zien aankomen wanneer je hoog genoeg springt ;-)
|
|
|
Walt0r
|
Ze kunnen meer dan aardig kiten. Vs De vlagen zijn daar ruk... Peer wat klopt er niet in de conclusie van je dat, je niet zo bang bent dat het daar fout zou kunnen gaan?
Die gasten kunnen echt niet kiten, ze zijn lelijk, maken apegeluiden en schoppen met poep.....
|
|
|
|
Peer
|
Die gasten kunnen echt niet kiten, ze zijn lelijk, maken apegeluiden en schoppen met poep..... Alleen met het eerste ben ik het niet eens...
|
|
|
|
piede
|
Je zou er je spot maar mee moeten delen...
|
|
|
Lude
|
Ook gister wonnen de boompjes het
|
|
|
Walt0r
|
kzei toch ... kiten kunnen ze niet.....
|
|
|
skyhigh as a
|
bwaahaaa tegek gedaan walterr, was een tjeukertof daggie lekker beetje hoppen, maarrrrr..... aan de beurt de volgende sessie walter, beetje over onze special power praten opt forum... helaas geen verse met krokant zongebakken laagje in deze tijden vant jaar, maar gewoon een natte geweldige foto haha, maar waar wijs je nou eigelijks naar martijn of had je een stiekem dealtje gemaakt met boompie?
|
|
|
Walt0r
|
geweldige foto haha, maar waar wijs je nou eigelijks naar martijn of had je een stiekem dealtje gemaakt met boompie?
dat is Martijn hehehehe, bij het boomknuffelen van Lude was ik niet bij ....
|
|
|