|
KappuhH
|
Wow, heerlijk lentegevoel!
|
|
|
|
piede
|
Workum op Winterstand
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ziet er goed uit Piet Hein, ga je nog bezig met de beelden van afgelopen dinsdag ?
|
|
|
|
|
|
|
|
joosie
|
Hmm top filmpie En alweer een ZEEKO kite, wat een hangtime, zijn deze wel eens te testen in de buurt van noord-holland? Schellinkhout, Medemblik, Andijk, Wijk aan zee? een testdagje ergens?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hmm top filmpie En alweer een ZEEKO kite, wat een hangtime, zijn deze wel eens te testen in de buurt van noord-holland? Schellinkhout, Medemblik, Andijk, Wijk aan zee? een testdagje ergens? Volgens mij kun je klikken onder het filmpje op een link. Ook bij Kappuhh zie ik een link onder zijn post staan
|
|
|
|
Walt0r
|
leuk filmpje Piede!
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hmm top filmpie En alweer een ZEEKO kite, wat een hangtime, zijn deze wel eens te testen in de buurt van noord-holland? Schellinkhout, Medemblik, Andijk, Wijk aan zee? een testdagje ergens? Morgen ga ik naar Schellie Joost, je kan wel ff aan die van mij hangen als je wilt.
|
|
|
|
|
joosie
|
Ok Frank, dat lijkt mij zeker een goed plan Helaas niet vandaag, ik ga straks naar Noordwijk NKV dag, hopelijk is daar nog wat moois te beleven @ Michiel thanx zie het nu staan die link, ik heb ook al een berichtje gehad
|
|
|
|
|
piede
|
@WilliamSean; gelukkig maar dat smaken verschillen De titel zegt genoeg 'Shame on me'
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Gast... Aviciii... Pfffff, simpele kamper/tokkie muziek. Zou er dan wat van Dr Lektroluv er onder knallen, maar dit muziekje past beter bij een chille ontspannen sessie. Anders heb je nog The XX of trentemøller enz.
|
|
|