Langbeest
|
Ligt er een beetje aan waar je woont.
|
|
|
|
Morres
|
daniell diekema is een goede, als het goed is kan je gewoon bij v.d. Berg surfshops de boel droppen. Daniell fixed al 12jaar kites, kite zelf ook en is professioneel zeilmaker en reparateur.
|
|
|
|
|
|
Nature
|
Soms hoef je de bladder niet te vervangen maar kan deze gesealed worden. Afhankelijk van het merk. laatst nog gedaan is een heeeeeeeeeeel secuur werkje maar met een beetje mazzel lukt het.
Ik doe repairs voor Nederland-kite.nl
Wie ook erg goed zijn en misschien dichterbij:
Kitecare / versus (den haag) en hans lieben die in haarlem zit
Cheers
|
|
|
Lude
|
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Je hebt ook nog kiterepair.nl in Monster. Ik heb er ook alleen maar goede ervaringen mee.
Je kan het zelfs kostenloos opsturen.
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ard heeft in ieder geval ervaring met die kites. De LE is nogal lastig dicht te krijgen. Bij mij was het netjes gedaan, inclusief bladder sealen.
|
|
|
Wil
|
keuze genoeg;)
|
|
|
geloof68
|
Reparatiewerk van Hans Lieben (Haarlem) gezien, dat was echt top. Farla zit natuurlijk ook al decennia in het reparatievak.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Reparatiewerk van Hans Lieben (Haarlem) gezien, dat was echt top. Farla zit natuurlijk ook al decennia in het reparatievak.
En je kan foto's mailen voor prijsopgaaf naar Hans Lieben weet ik uit ervaring.
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
idd, keuze genoeg. ik ga morgen eens naar versus en farla aangezien den haag het meest dichtbij is. hopen dat die gemaakt kan worden en anders maar een nieuw setje aanschaffen..
|
|
|
Ocean-Limbo
|
idd, keuze genoeg. ik ga morgen eens naar versus en farla aangezien den haag het meest dichtbij is. hopen dat die gemaakt kan worden en anders maar een nieuw setje aanschaffen..
goede keus. Ik heb goede ervaring met Versus. Die gasten weten wel raad ... mag toch geen probleem zijn een scheurtje van 30 cm .. toch?
|
|
|
JokerB
Geen avatar
|
schrok wel toen ik het zag, kon wel janken. maanden gespaard voor dat ding en dan in 2sec naar de knoppen...
hopelijk hebben of kunnen ze ook aan de spullen komen voor switch kites komen of t is universeel
|
|
|
Ocean-Limbo
|
vraagje?: .....
gebeurde dit ongelukje doordat je de kite d.m.v. selflaunch (schuivend over het zand) opliet?
|
|
|
JokerB
Geen avatar
|
Ja dat gebeurde zo ja, echter heb ik het pad van de kite afgeschuind en er bevonden zich van die scheer!essen en zwart opgedroogd zeewier ofzo wat moeilijk scherp voelde.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ja dat gebeurde zo ja, echter heb ik het pad van de kite afgeschuind en er bevonden zich van die scheer!essen en zwart opgedroogd zeewier ofzo wat moeilijk scherp voelde.
bedankt ... dacht ik al. Daarom kies ik voor de selflaunch methode met een met zand gevulde zak en lijn met karabijnhaak. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=48226.msg686976#new
|
|
|
JokerB
Geen avatar
|
Hmmm geen slecht idee. Zelf gebruik ik op oostvoorne regelmatig even een paal. !aar die was er op Denemarken niet ach shit hapens maar tis iig wel Eem goeie
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
schrok wel toen ik het zag, kon wel janken. maanden gespaard voor dat ding en dan in 2sec naar de knoppen...
hopelijk hebben of kunnen ze ook aan de spullen komen voor switch kites komen of t is universeel
Die kunnen ze gewoon bij Switch bestellen. Dan kan het natuurlijk wel iets langer duren. Maar de bladder dicht sealen moet niet zo'n probleem zijn. Komt kwa prijs wel ongeveer op hetzelfde uit als een nieuwe bladder...
|
|
|
StevenHill
|
Bij Versus, Kitecare.nl, kunnen ze je kite maken! Kunnen voor elk merk een nieuwe bladder maken!!
|
|
|