Als ik die lucht zie, denk ik niet direct aan licht weer.....misschien een onweerskite?
Eentje waarmee je wel veilig het water op kan? Zelfs met aflandige wind lijkt het haast. Zou wel een gat in de markt zijn De meeste Duitse vrienden op de Brouwersdam hebben zo'n ding kennelijk niet nodig, maar ik zou m meteen aanschaffen..... ;-)
En nog een. Kite is in productie en zal binnenkort verschijnen.
Ik ben heel benieuwd naar de prijs. Gezien de Nitro 16 compleet met tas en pomp nog net geen 900,- is en ze per 2m 50,- duurder worden zou de Helium 18 misschien wel onder de 1000,- kunnen blijven.
Lijkt me een geupgrade Method...De nieuwe proto's van De mogelijke Method v3 hebben veel weg van deze 3 strutter lightwind. Lijkt me goed concept, hopelijk houden ze de bar en stuurdruk binnen de perken... Dude
Constructie ziet er zoals gewoonlijk ook weer top uit Een ding dat me wel opviel is dat ze niet het nieuwe Chang-Ho double ripstop doek gebruiken van de Element V3 en Nitro V4, maar weer ouderwets Tejin T9600. Reden zal wel zijn dat het Tejin doek ietsje lichter is.
« Laatste verandering: Januari 16, 2015, 07:43:30 door Faxie »
Echt mooie kite! Niet die dikke lompe leading edge 3 struts altijd lichter als 5. Zoals ik zei interessante shape.....heb ook wel eens interesse om daar eens onder te hangen...niet om te kopen, 11m is meer dan groot genoeg voor mij Dude
Ziet er op zich prima uit, alleen zijn de tips behoorlijk naar binnen getrokken wat dus indirect wat meer drag geeft op de kite. Dat heeft vooral invloed op het hoogte lopen bij weinig wind.
Ziet er op zich prima uit, alleen zijn de tips behoorlijk naar binnen getrokken wat dus indirect wat meer drag geeft op de kite. Dat heeft vooral invloed op het hoogte lopen bij weinig wind.
En het geeft een sneller sturende kite, wat ook niet onaangenaam is bij zo'n maat. Zal toch altijd een afweging blijven.