Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dit hadden ze wel eerder kunnen zeggen, had me weer een kleine €50,- bespaard...
Beetje jammer dit.
|
|
|
joosie
|
Hopelijk is de livestream goed, als het rustig is op t werk met storingen, dan ff meekijken
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Helemaal niet jammer, goed van ze! Ik hoop dat er een youtubeversie komt, zodat alle geinteresseerden terug kunnen kijken. Hoe meer mensen op de hoogte zijn, hoe beter.
|
|
|
MichelleV
Geen avatar
|
Marc, je kan het ook anders bekijken, jij zit daar bij en jij kan zelf ook dingen vragen en toevoegen! dat is ook waar ze naar vragen en met een toegangs kaartje doneer je je eigen veiigheid zo zie ik et
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Marc, je kan het ook anders bekijken, jij zit daar bij en jij kan zelf ook dingen vragen en toevoegen! dat is ook waar ze naar vragen en met een toegangs kaartje doneer je je eigen veiigheid zo zie ik et Daar heb je een punt en dat had ik zeker gedaan als ik daar was geweest, dan had er wat leven in de brouwerij gekomen verwacht ik. Maar ik pas want ik ga morgen lekker kiten, veel plezier met die conferentie. Ik heb iemand gemaild voor het kaartje maar reageert hij niet dan stel ik de mijne beschikbaar.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ga na de conferentie gewoon het water op En zo niet, dan zondag. En maandag. Ow en dinsdag. Woensdag. Donderdag... enz enz.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nog 10 minuten, heb de stream toegevoegd aan het topic. Beeld ziet er goed scherp uit, nu alleen nog richten op de conferentie.
|
|
|
wazzaah
|
Ff t linkje veranderen, je hebt verkeerde stream te pakken
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Opvallend hoeveel goede ideeen van de eindgebruiker en... dat de industrie zelf daar nog niet eerder serieus mee bezig is geweest... 1.) briljant idee van een toehoorder: De gekleurde badmuts/beanie die (al dan/niet gesponsord) door de KNRM wordt geleverd... zij krijgen weer geldelijke middelen en als bv UNOX hier zijn naam op plaatst en uit naam van Oranje de kleur nog gefluoriseerd (+ reflectieblokken/strepen) wordt zijn we allemaal blij EN zichtbaar 2.) Het shirt met geïntegreerde opblaasbare reddingsvest die door een kiter (uit eigen ervaring) is ontwikkeld en zo simpel hij werkt, zeer doeltreffend is
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Mooi je kan het terug kijken, ga ik straks direct even doen. Kijken hoeveel het nu echt bla bla is.
|
|
|
joosie
|
Was toch wel redelijk goede livestream eerste 1,5 uur daarna paar haperingen, ( net bij presentatie van de arts ) die snel hersteld werden, hopelijk komt het hele verhaal straks online, kan ik dat stuk nog ff terugkijken Is er nog beeld van het ingestorte bordes met lampen Erg interessante stukken, Tim top in elkaar gezet deze dag hier kunnen veel mensen wat van leren
|
|
|
Faxie
|
Ik vond het op zich een goede conferentie met goede info en goede sfeer. Zaal was ook helemaal vol, dus aan de animo lag het niet Wat ik toch wel miste was het stukje 'wat gaat er nu precies mis, als het ergens mis gaat?' en 'hoe nu verder?' want daar is eigenlijk geen woord over gerept. Er is wel zeker een fundering gelegd voor een herhaling. De animo is er, het leeft onder de mensen, en voor een volgende keer zou er dieper op de kwestie ingegaan kunnen worden.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Helaas zat ik vandaag op mijn opleiding dus kon ik de conferentie niet online bijwonen. Kunnen we nog een video verwachten zodat we het nog een keer terug kunnen kijken?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Helaas zat ik vandaag op mijn opleiding dus kon ik de conferentie niet online bijwonen. Kunnen we nog een video verwachten zodat we het nog een keer terug kunnen kijken? Op het filmpje klikken, je kan alles nog terug kijken.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Slimme gast ..... die van dat Hero opblaasbare reddingsvest .... Hij zat natuurlijk al de hele tijd op het juiste moment te wachten want wie gaat nu met een reddingsvest aan in een conferentiezaal zitten ... maar ik ben wel zeer geïnteresseerd Vind het jammer dat ik niet ben kunnen gaan
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een waanzinnig goed initiatief van het NKV! Dit hadden ze eerder moeten doen.
Dit vraagt om verdere doorvoer en verspreiding van het veiligheids evangelie!!!
Heeft iemand de livestreams geript? Of komen ze op Youtube te staan? Zou zonde zijn als dit niet bewaard wordt voor het nageslacht
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Heb een deel terug kunnen kijken: verplichte kost voor iedere kiter, zou ik zeggen. Alle filmpjes samen duren enkele uren. Het zou wellicht zinvol zijn om een korte film met de highlights te monteren en die op een duidelijke plek te posten, zodat iedereen m altijd kan terugzien. Scholen kunnen hun cursisten aanraden deze info tot zich te nemen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Livestream is volledig terug te kijken al is een samenvatting ook wel welkom. Niet iedereen heeft het geduld of interesse om door vijf uur heen te worstelen.
|
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Slimme gast ..... die van dat Hero opblaasbare reddingsvest .... Volgens mij is hij alleen maar dealer, want die vesten bestaan al sinds 2012 in Australia. Zie website youneedahero.com Blijft een goed idee en slim om het op deze manier onder de aandacht te brengen, maar dat ie het zelf heeft bedacht? Dat geloof ik niet.
|
|
|
Faxie
|
Slimme gast ..... die van dat Hero opblaasbare reddingsvest .... Hij zat natuurlijk al de hele tijd op het juiste moment te wachten want wie gaat nu met een reddingsvest aan in een conferentiezaal zitten ... maar ik ben wel zeer geïnteresseerd Vind het jammer dat ik niet ben kunnen gaan Zijn flyer zat ook in de goodiebag, dus het was al bekend vermoed ik Leuke goodiebag ook trouwens Wel jammer dat het onderkoelingsverhaal korter gemaakt moest worden wegens tijdgebrek
|
|
|