Darkslider
Geen avatar
|
alsjeblieft zeg, vertoon dit in het plaatselijke buurthuis ofzo, maar niet hier. Zucht.....
|
|
|
|
z0ow
|
Coos klust het!
|
|
|
BaSS
|
Wat een levensgenieters, zouden meer mensen moeten doen! Helden!
|
|
|
Darkslider
Geen avatar
|
Hij is top Ries ,die dark slider is rijp voor de bejaardensoos Niet als ik daar naar dat soort filmpjes moet gaan zitten kijken......
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
verdorie Richard hoe vaak moet ik het nou nog zeggen je kan niet bij mensen zoals darkslider een mes op de strot zetten om ze dit filmpje verplicht te laten kijken
|
|
|
pewpew
|
Wat als we deze site Kiterichard.nl noemen? Of haringkiters.nl?
|
|
|
Darkslider
Geen avatar
|
Toch grappig om te zien hoe groepssaamhorigheid werkt...... Feit blijft dat als je bijvoorbeeld een forum hebt over tuinieren dat het onzin is om er te posten over je nieuwe sproeiertje in je opgevoerde puchje. Oftewel, er zal vast wel een forum zijn voor de mensen die willen gaan kitebuggyen. En een eigen site beginnen is misschien helemaal niet zo'n slecht idee, moedig ik alleen maar aan!
|
|
|
BaSS
|
Jij draagt lekker vrolijk bij aan de hobby Darkslider, met je 9 posts. Je bent waarschijnlijk makkelijk te herkennen? Altijd in je eentje aan de waterkant?
|
|
|
Darkslider
Geen avatar
|
Vreemd toch, dat ik dit soort opmerkingen al verwacht had..... bevestigt voor mij alleen maar het één en ander. Mijn hobby is nog altijd niet kitebuggyen of een driewieler uitvinden en ik reageerde alleen op de inhoud van het filmpje en niet persoonlijk op het fenomeen Haring, dus doe maar weer relaxed en haal weer adem.
En ik sta altijd nog liever op het water dan dat ik op een forum mijzelf moet bewijzen met het aantal posts wat ik moet plaatsen......
|
|
|
|
tgroot
|
coos kan beter zijn stuurlijnen verlengen, of de bar minder ver aantrekken, de oversheet is gigantisch. of de bar wat eerder naar voren doen als je ziet dat ie stil valt
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
alsjeblieft zeg, vertoon dit in het plaatselijke buurthuis ofzo, maar niet hier. Zucht.... Daar ben ik geweest, maar daar wilden ze het niet hebben ik reageerde alleen op de inhoud van het filmpje en niet persoonlijk op het fenomeen Haring, http://www.encyclo.nl/begrip/fenomeeniemand die de aandacht trekt door een of andere bijzondere begaafdheid Ik zit me al drie dagen af te vragen wat die bijzondere begaafdheid van me is ? Zo bijzonder is het allemaal niet, toch ? Wat Coos doet van niks zo,n prachtig buggy maken dat kan ik niet en hij wel. Dat vind ik een bijzondere begaafdheid Verklaar je nader Darkslider Gelukkig van het weekend weer windt
|
|
|
pewpew
|
tja kitehigh is toch een plek, waar alle activiteiten met een kite een plek hebben?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
tja kitehigh is toch een plek, waar alle activiteiten met een kite een plek hebben? En zo is dat en niet aars
|
|
|
Darkslider
Geen avatar
|
Tis allemaal heel simpel hoor.... Er wordt een filmpje geplaatst op een forum, deze keer vind ik er niks aan en heb ik altijd gedacht dat dit forum voor kitesurfers was, betreft dat laatste kan ik het misschien mis hebben. In een forum is het heel normaal dat men reageert op het geplaatste en in dit geval is het dus mijn mening dat dit een waardeloze bijdrage is aan dit forum. Blijkbaar kunnen een aantal mensen niet omgaan met negatieve reacties. Een advies zou dan kunnen zijn om het volgende keer op facebook te zetten, of om leukere filmpjes te plaatsen ;-) Mijn eigen filmpjes plaats ik ook niet op dit forum, omdat ik heel goed weet dat ik daar niemand een plezier mee zal doen. Een kitetrip of een dochter die begint met kiten heeft voor mij veel waarde, maar voor een ander helemaal niet. Doe lekker waar je zin hebt, maar ga alsjeblieft niet janken als je iets op internet post bij het grote publiek en er wordt minder positief op gereageerd. Allemaal snel het water weer op en lekker doen waar het wel om gaat!
|
|
|
|
|
|