Thanks voor de tips! Ga op reis wel een beetje werken maar wordt voornamelijk kiten. Heb nu in totaal 25 dagen gekite en ga een project van 6 weken doen en alles vastleggen op beeld om er een compilatie filmpje van te maken en te kijken hoeveel ik kan leren in die tijd. Huidige stand van zaken; springen en backrolls gaan goed, dark slide ook. Met het loopen ging het nog niet altijd even soepel met name omdat ik niet hoog genoeg kwam (~4m met een 10 loopen die mij niet meer opving dus harde klappen op de knietjes, had iets meer nodig dan 20 knopen die er vrij constant stonden op de vorige trip).
was vorig jaar oktober in de rode zee aan het kiten waar er op windfinder stond 12~14 knopen en toen ging ineens de windmachine aan met een gezonde 25+ knopen wat niet op de windfinder app terug te zien was. mijn vraag dus ook een beetje, zijn er locaties waar er wel veel wind staat maar wat je niet zo een twee drie in de voorspellingen terug ziet?
Sri Lanka ziet er goed uit mei-october maar lijkt niet echt hard te waaien
Filipijnen ziet er ook lekker uit, hoorde wel dat het echt knetter druk was in Boracay dus daarom wilde ik die skippen, zal kijken of er verder nog mooie locaties zijn daar. duiken is ook goed daar
mocht je filippijnen waards gaan, dan moet je in het noorden zijn (pagudpud), dikke wind en 6m+ golven, binnen het rif vlak. En ja duiken is daar ook sick.