Ik heb het een keertje met tape uit de fietsenwinkel gedaan 9 dat spul wat wielrenners op het stuur hebben zitten) Dat ging goed totdat er zout water bij kwam
Ik heb het bij mijn oude bar gefixt met breed (50mm) tape die de elektriciens gebruiken. Is een rekbare gladde kunststof tape in verschillende kleuren te krijgen. Heb zelf zwart en rood gebruikt en dat blijft erg goed zitten!
Er zijn een aantal mogelijkheden die ik tegen ben gekomen op internet. Grips van hockey en tennisrackets, stuurlint MTB, eva Tape/ vellen, krimpkous (x-schrink) en electra tape (teflon?) Die van een krimpkous is het mooiste maar dan moet een van de bar ends er af en dat zie ik niet zitten.
@erikfanatic, gewoon over de oude grip heen of heb je de bar gestript?
Hoewel oud topic, toch nog hoe ik reparatie vorig jaar heb gedaan met Naish bar :
- bar demonteren (alle lijnen los en rubberen uiteinden van bar halen) - wielren-tape met epoxy over de oude grip geplakt (ik wilde dikkere bar). Probeer zo netjes mogelijk te werken want wordt snel kliederboel. Zorg dat epoxy niet op je huid komt, is niet goed voor je. - uiteinden wielren-tape met 'electro-tape' extra vast gezet - rubberen uiteinden bar weer terug en lijnen monteren
Heb er nu jaartje mee gekite, ook op zout water en het werkt prima.