|
|
|
surf-bert
|
Helaas ik ben in buitenland en land pas vanavond op schiphol Wanneer verwachten jullie de 12 aquilla als tester te hebben ?
|
|
|
kite2fly
|
Net binnen....Aquila 12, Hantu 10 - 11 - 12 :-)
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik kom ook, wel 's avonds pas, nog een keer de 7m kima testen en waveboard svp :-) Ben benieuwd wat de wind gaat doen.. 18/20kn en vlagen die schommelen rond de 30, iig niet te weinig dus!
|
|
|
surf-bert
|
Oh ik was een dag in de war. Vrijdag ben ik vrij dus ik probeer zeker langs te komen, als het lukt met de kids (vakantie).
|
|
|
ronny
|
kan ik ook een pomp testen ?? de mijne is namelijk kapot
|
|
|
|
|
|
|
surf-bert
|
Veel plezier allemaal, niet echt beginnersomstandigheden, dus ik pass ook voor deze keer.
|
|
|
|
-Martijn-
Geen avatar
|
Hopelijk wel en komt er een vervolg op een wat toegankelijkere spot
|
|
|
kite2fly
|
Was wat ons (Lieuwe en Zian) betreft een geslaagde dag. Was gezellig druk met testers. De wind zakte wat meer in dan verwacht maar kwam in de avond weer terug. Binnenkort herhaling op de volgende spot! Suggesties zijn welkom. Ow....en Ron was helemaal happy met de pomp. Op beide kite maten van hem werkte deze boven verwachting goed, hij moest alleen nog even sparen want is toch een hele uitgave zo in één keer ;-)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooi spul. Ben erg benieuwd naar de wave kite.
|
|
|
Repete
|
Was gister op de slufter maar helaas niet toegekomen aan een test..... Binnenkort Ijmuiden???
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is er al ergens meer info te vinden over de Kima? Ik wil dat ding wel aan de tand voelen. Let me know
|
|
|
|
|
rikhaenen
Geen avatar
|
Dat board kost €699,- en het is een Say No more. Super leuk custom design voor Zian! Dat Hantu logo is erg cool! Op www.lieuweboards.com vind je meer info Vet board kost dat
|
|
|
|