Hierbij een bedankje aan een kiter!
na 3,5 uur kiten afgelopen dinsdag (4 Aug) was de wind een klein beetje aangetrokken en voer ik met een 12m Ozone c4 (duitse kleurstelling). Net een iets te hoge golf gepakt en hierbij mij board verloren. Na verschillende keren upwind bodydraggen lukte het me steeds niet om terug bij mijn board te komen. Elke keer half metertje tekort.
mede door vermoeidheid, mede door 12m en wind(16/20KN) opkomend tij heb ik het na ongeveer 10 min opgegeven en mij door laten voeren door de kite richting land.
Nu komt het bedankje aan de kiter! thnx dat je hem gevonden hebt en het board teruggebracht hebt naar de kant! dit scheelde mij namelijk zeker een half uur wachten en zoeken!
mocht je me nog een keer zien kiten daar spreek me even aan dan bedank ik je persoonlijk ook nog even en wellicht kan je me nog tips geven
Daarop volgend heb ik nog een vraag over gebruik van Board lease en of footlease.....
is dit raadzaam en waarbij moet je letten op aanschaf hiervan.
Nu weet ik dat er 100en verhalen zijn dat het niet goed is en gevaarlijk is maar ik mis eigenlijk de positieve verhalen hiervan.