Ja ik hou niet van dat soort filmpjes waar gasten hun kites op aan het pompen zijn, en een beetje suf heen en weer varen. Ik wil action packed filmpjes zien, ik hoop de mensen een beetje te inspireren
Af en toe een blote tiet ertussen om de aandacht erbij te houden is ook niet verkeerd. Na 2 minuten naar een kale gast onder zijn vlieger te zitten kijken was bij mij de aandacht wel weg. En dan moest ik nog 4 minuten...
Maar het ziet er idd beter uit dan heen en weer vaar videos.
Voor mij ook iets te lang... maar ik kijk hier liever naar dan naar Toby Braeuer
De volgende ga ik idd iets korter doen max 5 minuten ofzo, maar wel een groot compliment Toby kan namelijk wel goed kiten hoor. Het is alleen jammer dat hij niet zo hoog springt, als hij ook kleinere kites zou gebruiken dan zou het een stuk vetter zijn.
Misschien zegt t meer over Toby dan over jou... ik kijk namelijk nog liever naar mn schoonmoeder die zit te poepen dan naar die eeuwig durende airstyle films van hem. Ik vind het ergens een beetje sneu dat je je levensdoel hebt gemaakt van 1000 varianten van hetzelfde. Maar eerlijk is eerlijk... kiten kan Toby wel