Hoi Kitesurfers,
Deze site is niet meer veilig. Log niet meer in op deze site, dan kunnen kwaadwillende je wachtwoord achterhalen.
Verander ook overal je wachtwoorden waar je hetzelfde wachtwoord gebruikt als op deze site. Dit geld ook voor hanglos.nl, die site is ook totaal niet veilig.
Dit heb ik een tijdje terug ook al aangegeven op hanglos:
http://hanglos.nl/forum/waar-kiten/topics/1376/lac-de-serre-poncon-wie-gaat-er-heen.htmlEen admin heeft daar aangegeven dat ze er snel wat aan gaan doen. maar bijna een maand later is er nog steeds niets gebeurd.
Ik hoop dat deze site wel sneller maatregelen neemt.
Ik ben overigens niet Emiel, maar wel dezelfde persoon als die het beveiligingslek op hanglos had ontdekt. Ik kan overigens op ieder willekeurig account inloggen. Ook nu ben ik geen kwaadwillend iemand. Maar doe er aub wel wat mee. Bij Hanglos doen ze het niet, wat schandalig is. Er zijn gewoon gegevens gelekt en ze gaan gewoon vrolijk door. Ik hoop dat kitehigh wel maatregelen neemt.
Groeten,
Niet Emiel maar iemand anders, en nogmaals ik heb geen kwaadwillende bedoelingen. Maar kijk uit en log niet meer in hier totdat het beter beveiligd is.