On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Goed te horen Erwin, ging je vrouw ook weer goed? Jammer van je skim HaPe wordt weer klussen jongen... Later ook nog ff geskimd op het vlakke water... goeie sessie! Beterschap Franco!
|
|
|
franco
|
beetje lullig maar gelukkig gaat het volgende week eindelijk minder waaien.
SORRY SORRY HAHHAAAAAAA
|
|
|
rsnn
|
Diegene die mij even wat tips heeft gegeven vandaag m.b.t. over golfjes heen surfen. Topper super bedankt! Ging daarna al stukje beter ! (Ik ben de studente met de witte Ozone C4 9mtr btw, haha)
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Begint al lekker te waaien. Even eten, spulletjes pakken en op naar Enkhuizen voor een mooi daggie.....
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
het is NNO ik ga denk ik voor andijk...
inpakken, haring ritueel is al halverwege.....
cu soon
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
waarom wordt dat water zo fucking ondiep op andijk je vaart bijna op enkeldiep water wordt een beetje gevaarlijk met sprongen oefenen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
let op dat je bij enkhuizen niet meer vanaf het strandtje mag starten....je moet naar het links gelegen grasveld en via die houten steigers het water in.. ik denk dat voor vandaag Andijk de beste optie is ....ook omdat de wind in de middag meer naar het Noorden gaat draaien..hoop er om een uurtje of 12.00 te zijn see you.. @Henk ..is inderdaad tricky om op dat ondiepe water te springen... ik ga wel weer wat verder het water op..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik weet het Zwaff, bij dat strandje vind ik het toch niks. Lekker op het gras. Die steigers maken me niks uit. Enkhuizen is zo'n lekkere spot. Heerlijk daar op het water. Have fun allemaal. Andijk altijd zo megadruk in het weekend met lessers. Kijk eerst even op Enkie.
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Jammer Peter maar dat kiten lijkt ook wel op werken volgens mij nu al de 6e keer deze week Zo ook maar weer eens naar Andijk , zonnen of kiten...
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik ga rond 16:00 denk ik. Weet alleen nog niet waar, Andijk vind ik rot ivm dat lage water en golfen. Dan blijven er nog Edam, Enkhuizen en Muiderberg over toch ? Wat is daarvan de beste en leukste plek ? Muiderberg ligt voor mij wel een stuk verder helaas.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Sta nu op Andijk wind .zon .alles goed en slechts 1 kiter op het water..waar is iedereen ??
|
|
|
|
@LaurenS
|
Sta nu op Andijk wind .zon .alles goed en slechts 1 kiter op het water..waar is iedereen ??
Krachten sparen voor na 14:00 uur ,als ie echt aan gaat misschien
|
|
|
rsnn
|
Rond 14.00 a 14.30 uur weer op Andijk Gaan we weer lekker verder oefenen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Sta nu op Andijk wind .zon .alles goed en slechts 1 kiter op het water..waar is iedereen ?? Al genoeg wind voor de 9 Frank Anders wacht ik nog effe
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Wat zou een leuke kite voor mij zijn om d'r bij de kopen ? Vind de Notus 4 die ik nu heb wel fijn eigenlijk en is niet al te duur. Heb nu al een 7 en 10m, de grootste in zijn soort is dan nog een 12 er bij, anders kom je op zo'n Light wind kite uit, maar met TE weinig wind lijkt me ook niet leuk.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De nieuwe Notus 12m schijnt het errug goed te doen Staat hier op het forum al het een en ander over geschreven. Kga zo us op Andoik koiken
|
|
|
KiteOngoing
|
De nieuwe Notus 12m schijnt het errug goed te doen Staat hier op het forum al het een en ander over geschreven. Kga zo us op Andoik koiken
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo weer terug van andijk, die ene kiter was ik dus, van 10:30 tot 12:15 in mijn eentje gevaren, heerlijke golven op andijk (sorry lars ) Daarna kwamen er nog maar liefst 5 kiters (oa. kite freubelaar en peewee) het werd mij te druk, dus ik ben er maar afgegaan... nu ff bijkomen en dan zo naar de cruise inn in amsterdam om d-day te vieren.
|
|
|
KiteOngoing
|
Wat zou een leuke kite voor mij zijn om d'r bij de kopen ? Vind de Notus 4 die ik nu heb wel fijn eigenlijk en is niet al te duur. Heb nu al een 7 en 10m, de grootste in zijn soort is dan nog een 12 er bij, anders kom je op zo'n Light wind kite uit, maar met TE weinig wind lijkt me ook niet leuk.
Leer eerst maar eens kiten........
|
|
|