ditispablo
|
morgenochtend ws wel; looks good
|
|
|
|
Menno82
|
Hoe laat ga je?
|
|
|
|
Menno82
|
13:00 IJmuiden doen?
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Peet, toch maar weer de Versus pets ...mooi moment om dat board in te varen
|
|
|
KiteFEEL
|
Vanmorgen 09:00 uur was het nog even perfect op Schellinkhout(voor de grote maten). Tot 11:30 uur, daarna zakte hij weg. Net lang genoeg voor wat privéles. Vanmiddag zal de wind nog wel terug komen in de buitjes, maar er zit onweer bij. Een no go voor de middag voor ons dus.
Morgenochtend 09:00 uur weer present. Volgens de voorspellingen ruim voldoende wind uit het westen.
Nice board Peter! Hopelijk heb je er nog iets mee kunnen doen vandaag.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey peter hier die ouwe beun mooi boardje man had hem in medemblik gevaren heeeeeerlijk gewoon of je niks an je voetjes had mot nog effe doorsparen
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ieder zijn ding ,werk ze John
|
|
|
|
Henning
|
Vanmorgen 09:00 uur was het nog even perfect op Schellinkhout(voor de grote maten). Vanmiddag zal de wind nog wel terug komen in de buitjes, maar er zit onweer bij. Een no go voor de middag voor ons dus.
's Middag kwam er een klein frontje over wat er wat spannend uitzag maar toen stond iedereen aan de kant te genieten. Verder de rest van de middag een hoog maar stabiel 10 knopen windje gehad tot 17.00.
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Straks nog mensen naar Schel? Wijk wordt laagwater in de avond en dat met deze klotsbak is niet echt ideaal.
|
|
|
KiteFEEL
|
Nog netjes volgehouden haring. Mijn cursisten waren goed onder de indruk. Kijk jongens, die jonge god staat nou tegen overpowered aan met zijn 9, haha. Wij zijn na 2 uur eraf gegaan. De wind nam plots sterk toe en er kwamen te veel buien over. Liever geen risico's nemen dacht ik zo . Morgen weer vanaf 09:30 @ Schellinkhout. We hebben er alweer zin in.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nog netjes volgehouden haring. Mijn cursisten waren goed onder de indruk. Kijk jongens, die jonge god staat nou tegen overpowered aan met zijn 9, haha. Wij zijn na 2 uur eraf gegaan. De wind nam plots sterk toe en er kwamen te veel buien over. Liever geen risico's nemen dacht ik zo . Morgen weer vanaf 09:30 @ Schellinkhout. We hebben er alweer zin in. Wanneer een ervaren iemand met de 9m tegen het overpowerde aan zit, is het dan nog wel goed om les te geven aan cursisten?
|
|
|
|
the littleman
|
Straks nog mensen naar Schel? Wijk wordt laagwater in de avond en dat met deze klotsbak is niet echt ideaal.
Ja ik en roald gaan heen rond 7 uur
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog netjes volgehouden haring. Mijn cursisten waren goed onder de indruk. Kijk jongens, die jonge god staat nou tegen overpowered aan met zijn 9, haha. Jonge Grijze godt bedoel je , als ik meer tijd had gehad dan had ik zeker mijn 7 gepakt maar dat was nou eenmaal niet zo . Kon hem trouwens wel houden hoor, zonder problemen, maar het blijft altijd op passen met dat onstuimige weer anneer een ervaren iemand met de 9m tegen het overpowerde aan zit, is het dan nog wel goed om les te geven aan cursisten? Marc : Ze hadden een kleinere kite en tijdens de buien werd de kite netjes op het water geparkeerd zodat er niets kon gebeuren . Ik had niet het idee dat er onverantwoord werd les gegeven en later zijn ze ook van het water afgegaan, dusssssssss !!!
|
|
|