|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Pfff bakken kon niet eens met die sluierbewolking. Op dit soort dagen begint een speed 3 deluxe echt te jeuken...of een dyno of edge in maatje 17/19 en een raceboard
|
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik hoop dat ik het tegen die tijd niet verleerd ben....
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Ik hoop dat ik het tegen die tijd niet verleerd ben....
waar heb jij vorige week gezeten heb ma t/m woe lekker kunnen kiten hoor?
|
|
|
ErikFanatic
|
Ja je hebt gelijk. Zelf die woensdag een downwinder gemaakt van Camperduin naar Egmond aan Zee . De donderdag naar Hvh geweest wat helaas door tekort aan wind een net-niet sessie is geworden. Ruim twee uurtjes bezig geweest (10m²) incl. upwind lopen, gelukkig wel het laatste halfuur hoogte kunnen winnen door toenemende wind. Na dat halve uurtje was het opeens helemaal gedaan met de wind . Maar de combinatie van redelijk veel vrije tijd, mijn vriendin die op vakantie is, een gloednieuw kiteboard en de woensdag mijn eerste gelukte backroll te hebben gemaakt doet mijn verlangen naar weer op dat plankje staan natuurlijk de spuigaten uitlopen!
|
|
|
|
flupje
|
Zal wel volle bak worden op diverse spots met Noorden wind
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Zal wel volle bak worden op diverse spots met Noorden wind
Ter Heijde is nog niet te druk geloof ik. Denk dat ik daar wel heen rij als de wind vanmiddag voldoende aan blijkt te zijn. Brouwersdam is wel een eind rijden voor een kleine sessie.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Hoe meer we TH roepen, hoe meer mensen daar heen gaan ;-) Enige voordeel is dat TH gewoon volle zee is en menigeen afschrikt..
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Het is het iig nog niet helemaal zo te zien. 15/20 knop is zo'n net niet windje. 15m maar mee dan.
|
|
|
|
|
Yoram
|
Laat er maar snel weer een 30kn sessie komen
|
|
|
R.B.
|
Hopelijk vanovond ook nog even een sessie boeken.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Wordt hopelijk weer een heerlijke grote maat sunset sessie. We gaan het zien...
|
|
|
Boompie
Geen avatar
|
Ik wou vanavond een CB SW 2013 9m2 testen. Bij eurofun hebben ze alleen 9m2. 20 a 25 knopen zal lekker zijn om een beetje aan te voelen hoe de kite is.
|
|
|
ROBST3R
|
Hey guys,
Jullie lang niet gezien:)
De wind was gisteren goed voor een 11!
Er wordt trouwens wel weinig op hoek van holland gevaren, dit is de laatste paar jaar toch echt mijn vaste spot geworden
|
|
|
ErikFanatic
|
Hey guys,
Jullie lang niet gezien:)
De wind was gisteren goed voor een 11!
Er wordt trouwens wel weinig op hoek van holland gevaren, dit is de laatste paar jaar toch echt mijn vaste spot geworden
Ik was er gister tot 18:30, na ruim een uur rommelen waarbij hoogte lopen uitgesloten was. Had lang niet genoeg druk voor mijn 10m. Zal je natuurlijk net zien dat je in de auto zit de wind aantrekt. Maar goed, het was zonnig dus geen straf. Ik was voor het eerst op de kitesport Hvh, niet gemakkelijk en snel bereikbaar (trage (bloemen) vrachtwagens onderweg) en een pokkeneind lopen! Eerst het pad, en dan ook dat lange strand. Niet voor herhaling vatbaar.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben benieuwd of het nog wat gaat worden, zo te zien de verkeerde dag uitgekozen...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Tot nu toe nog niet veel, maar duurt nog even voordat het avond wordt..
|
|
|